Gå til innhold

Seks harde sannheter om hvorfor du fortsatt er feit


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte den! Det eneste jeg ikke likte og som gjorde at jeg fikk et litt dårlig inntrykk av hele fyren helt fra starten var dette: "When I first talk to people I am not listening to the details of their health, fitness, and nutrition. That stuff is pretty irrelevant and I am going to be changing it all anyway. "

Misliker den holdningen der.

(Bare sånn for å henge seg opp i en bisetning som ikke har noe med artikkelens tema å gjøre.)

Ikke helt uenig, men samtidig tolker jeg det dit at han er mer interessert i å finne årsaken til symptomene, ikke granske symptomene ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den! Det eneste jeg ikke likte og som gjorde at jeg fikk et litt dårlig inntrykk av hele fyren helt fra starten var dette: "When I first talk to people I am not listening to the details of their health, fitness, and nutrition. That stuff is pretty irrelevant and I am going to be changing it all anyway. "

Misliker den holdningen der.

(Bare sånn for å henge seg opp i en bisetning som ikke har noe med artikkelens tema å gjøre.)

Nja. Jeg ser poenget ditt. samtidig tolker jeg det dithen at han ikke lytter til hva klienten gjør fordi han er mer interessert I hvem de skylder på, noe han drøfter mer lenger ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...