Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,

Jeg var litt slapp rundt hviledagene og lot shaker'n stå med rester av proteinshake i seg i noen dager. nå lukter det stramt av hele shaker'n. Noen råd? Vasket hele flere ganger med Zalo, men lukter fremdeles surt. Er vel ikke farlig å drikke av den av den grunn?

Gjest QueenWinther
Skrevet

Kast den og skaff ny. er ikke farlig, tror jeg, men er ille at det skal lukte jævelig hver gang du tar en shake.

Skrevet

Har vaskemaskin, så jeg åpner kjapt shakeren og kaster den inn i maskina før jeg skrur den på lang vask-programmet. Ellers har mange shakere ofrer livet sitt for jeg orket ikke lukten når jeg åpner dem :p

Skrevet

Kok driten i saltvann, vask den så i zalo :)

Som regel ligger luka i gjengene da man ofte skrubber godt nedi, men glemmer å vaske inne i lokket og på utsiden av shakeren der gjengene.

Skrevet

Fyll den litt over halvveis med veldig varmt vann og zalo, lukk igjen og rist hardt. Sett den på kjøkkenbenken, og POOF! så er den så god som ny :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...