Gå til innhold

Damene strømmer til Styrkeløft, 700% økning i OSK på 4 år!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knebøy-tanga og benkpress-bikini? Hmm... Noen som vil være med på racet first to market? :p

benkpress-MANkini, takk! Kvinnfolk får ta på seg ankelsid stakk på trening. Ja, bikini...hadde tatt seg ut, det... ;)

Sånn rent logisk så burde da moderne styrkeløftdrakter se sånn ut:

borat2hj8.jpg

Om dette var nye standarden for singletter i styrkeløft, tror jeg det hadde vært fare for heftig mannefall blant de spotterne som står bak i knebøy #godeep

Da får man bare ta bedre betalt av medlemmene og håpe på endringer. Dere har i det minste status som "idrett", i motsetning til enkelte andre aktiviteter noen av oss her inne driver med ;)

Det med offentlig støtte har nok mye med synlighet å gjøre, så dere får pakke med dere noen tonn med utstyr og holde noen oppvisninger rundt omkring. Om dere klarer å være like søte som en håndfull 5-åringer som enda ikke helt har forstått hvilken retning ballen skal trille så får dere helt sikkert litt penger dere også :D

Skal vi begynne å sortere ut grunner for det? ;) ;)

Annonse

Skal vi begynne å sortere ut grunner for det? ;) ;)

Jeg tror noen fokuserte på feil del av innlegget. For min del gir jeg beng i hva NIF synes om det jeg driver med og synes det er helt greit å måtte bruke egne penger på reiser, trening og alt mulig.

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Min teori er at de damene som trener og oppdager at de synes det er dritgøy å løfte tungt, finner styrkeløft-miljøene mer attraktive enn kropp-shapings-miljøene (dikter opp ord i farta)

Dermed er veien kort til å bli mer aktiv i styrkeløft-kretsene. Mener hvertfall ei veldig god og nær venninne. ;)

Min teori er at de damene som trener og oppdager at de synes det er dritgøy å løfte tungt, finner styrkeløft-miljøene mer attraktive enn kropp-shapings-miljøene (dikter opp ord i farta)

Dermed er veien kort til å bli mer aktiv i styrkeløft-kretsene. Mener hvertfall ei veldig god og nær venninne. ;)

Og godt er det!!! (jeg bruker ALDRI tre utropstegn, så det sier litt).

Bikinifitness bør legges ned. Helst ifjor.

Det er vel også litt slik at når flere jenter er aktive i styrkeløft, så blir terskelen litt lavere for å prøve selv. Dersom jeg f.eks hadde hatt to venninner som drev med styrkeløft, hadde det vært letter å bli med dem og prøve litt selv fremfor å skulle oppsøke en (manne)klubb på egenhånd og føle seg litt vel lost.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...