Jump to content

Moal

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

About Moal

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/30/1991

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Darth Moal på hentetur.

  2. Forslag til dine utfordringer med klær: Fretex, vil sikkert ha alt. Så får du sikkert noe tilbake også skal du se.
  3. Dra til en naprapat, betal, så ordner han/hun det. Eventuelt ta en ukers pause fra alt som heter trening.
  4. Ble kjempesterk, rask, kul og teit på samme tid. Gratulere til meg selv. Så ser vi ka som skjer i 2015. Slow motion neste.
  5. La USA være superpolitistat så ordne d sæ.
  6. Fullkropp = effektivt - splitting = mindre effektivt
  7. Moal

    SKJEGG

    tålmodighet er nøkkelen til langt skjegg. Eventuelt går d sikkert an å kjøpe løsbarter og sånt.
  8. Ok takker for svar - har selv vært offer for mye bruk av innleggsåler opp igjennom årene noe jeg har kuttet totalt ut og håper det med tiden skal hjelpe, dog skal sies at den operasjonen frister veldig!
  9. Så om man er født med plattfot, så skyldes dette hoftene?
  10. Mer moro... Sant det, men når du først vier tid til styrketrening finnes det bedre treningsmetoder enn "isolasjons sirkeltrening i hovedsak ved bruk av maskiner". Det er faktisk på grensen at det hadde vært bedre å la være enn dette. Maskiner er kjempebra for handicappede, men det stopper der. Det Brasil driver med er førsteklasses kukerundtsyndrom. eirich Fant sirkeltreninga Starter på 02:56
  11. Ja, man kan jo bare spekulere i hvorfor det ble 7-1 i semien mot Tyskland og et ellers svakt VM av 6 ganger vinnende Brasil. Jeg lar videoene svare for seg selv. 00:55 er min personlige favoritt. Jokking? (00:56) <--- what is this? Elliptical and curling FTW!
  12. Du bør legge d ut på finn.no, også kjøpe deg et rack, en vektstang (50mm), vektskiver (50mm) og en benk. Multigymapparetet er ikke noe å samle på.
  13. Lloyd

    MF wuuut? Bor du i Tromsø?

    1. Moal

      Moal

      Kommer fra Tromsø ja :) Men har flytta til Lyon i februrar, blir her på ubestemt tid :p Kor trene du i tromsø?

    2. Lloyd

      Lloyd

      Ah ok :) Trener for tiden både på SATS og Stamina(lang historie), men vil gå over til SATS og Kraft(Stykeløft til høsten :))

    3. Moal

      Moal

      Tror d er en genistrek å begynne på kraft og bli med d gjenget der!

  14. Hmm. Rippetoe-artikkelen handler like mye om progresjon og viktigheten av det, og er ikke nødvendigvis kun rettet mot undervektige 18-åringer om man leser litt mellom linjene. Skal sies at Rippetoe er rimelig bastant i artikkelen, men av god grunn. Han har drevet med dette i over 30 år, og har faktisk tro det eller ei peiling. Å følge det programmet (starting strength) med noenlunde fornuftig kosthold (paelo er en løsning) vil gjøre henne sterkere som hun ber om her...: Og er det en ting som er sikkert, så er det at dette vil gjøre nettopp det. Sterkere og mestring på samme tid. Viss ikke det er løsningen, så vet ikke jeg. Å få en kropp som faktisk fungerer er faren med å følge programmet her, ingenting annet. Mer nyttig lesestoff om du virkelig ønsker å bli sterk og mestre noe: T NATION | Rippetoe Throws Down
×
×
  • Create New...