Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "02-snapper skrev:
Som stor fan av Radioresepsjonen syntes jeg det hadde vært artig med en egen tråd for diverse dilemma. Begrunn svaret ditt og kom med nytt dilemma hvis du har et☺

1. Kjønnshår som tenner eller tenner som kjønnshår?

(Ja, jeg har veldig voksen humor)

Tenner som kjønnshår

"eirich skrev:
Smaksløker i anus eller aldri smake noe igjen ?

Aldri smake noe igjen, heller det enn å kjenne smaken av drit hver dag :p

Kun bruke grovt sandpapir som dopapir resten av livet, eller aldri kunne tørke bak noensinne?

Skrevet
  "02-snapper skrev:
Som stor fan av Radioresepsjonen syntes jeg det hadde vært artig med en egen tråd for diverse dilemma. Begrunn svaret ditt og kom med nytt dilemma hvis du har et☺

1. Kjønnshår som tenner eller tenner som kjønnshår?

(Ja, jeg har veldig voksen humor)

Kjønnshår som tenner!

"eirich skrev:
Smaksløker i anus eller aldri smake noe igjen ?

Aldri smake noe igjen. Tungt på ene siden, tenk så tynn man hadde blitt!

Annonse

Skrevet
  "burny_ skrev:

Kun bruke grovt sandpapir som dopapir resten av livet, eller aldri kunne tørke bak noensinne?

Aldri tørke bak. Heller dusje MYE!

Skrevet
  "ihansen skrev:
Må nesten ta et klassisk RR-dilemma:

Penis i panne, eller panne i skrittet?

Hmm...viss penisen i panna funker åpner det jo for både interessange muligheter, men også utrolig mange kleine situasjoner... viss den bare henger der er det jo kjipt. Men viss jeg har panne i skrittet trenger jeg ikke være redd for nutshots lengre.... tror jeg må gå for panne i skrittet, siden jeg ikke vil ha ufrivillige boners i panna ute i offentligheten!

"02-snapper skrev:
En litt mildere og kjedligere en da - bare for variasjonens del:

Bruke ketchup på all slags mat, alltid - eller strø kanel over alt du spiser og drikker?

Ketchup gir mye smak pga all eddikken, så må gå for kanel. Selv om det sikkert er litt skadelig å spise kanel til hvert eneste måltid. Kanel funker forøvrig ofte bra på kjøtt!

Bare gå på hendene(du lærer dette automatisk) eller bare ake seg på rumpa?

Skrevet
  "Zmurph skrev:
Hmm...viss penisen i panna funker åpner det jo for både interessange muligheter, men også utrolig mange kleine situasjoner... viss den bare henger der er det jo kjipt. Men viss jeg har panne i skrittet trenger jeg ikke være redd for nutshots lengre.... tror jeg må gå for panne i skrittet, siden jeg ikke vil ha ufrivillige boners i panna ute i offentligheten!

Bare gå på hendene(du lærer dette automatisk) eller bare ake seg på rumpa?

Penisen i panna funker som en vanlig penis, altså den blir erigert når du blir opphisset. Panne i skrittet = du har ingen penis som kan erigeres! :(

Bare gå på hendene! Har alltid ønsket å kunne gjøre det uansett.

Annonse

Skrevet
  "burny_ skrev:
Være konstant brisen resten av livet eller være drittings fra fredag 1700 til søndag 1700 hver helg?

Den er vanskelig! Ville heller vært konstant brisen, det kunne jeg lært meg å leve med.

Nytt dilemma: Sandpapir som dopapir, eller hot taco saus som øyedråper?

Skrevet
  "Drlegendary skrev:
Den er vanskelig! Ville heller vært konstant brisen, det kunne jeg lært meg å leve med.

Nytt dilemma: Sandpapir som dopapir, eller hot taco saus som øyedråper?

Sandpapir. Vil heller ha vondt i ræva enn øynene...og jeg kan fortsatt se, selv om ræva blør!

En litt morbid klassiker: Brenne ihjel eller drukne?

Skrevet
  "burny_ skrev:
Være konstant brisen resten av livet eller være drittings fra fredag 1700 til søndag 1700 hver helg?

Brisen, da hadde jeg vært verdens hyggeligste person, haha. :)

Ville du aldri ha kunnet motta/gi oral-sex for resten av livet eller aldri kunne spise ost igjen?

Skrevet
  "AuroraMarie skrev:
Brisen, da hadde jeg vært verdens hyggeligste person, haha. :)

Ville du aldri ha kunnet motta/gi oral-sex for resten av liver eller aldri kunne spise ost igjen?

Så sinnsykt tungt på ene siden! Aldri spise ost igjen, lett ;)

Skrevet
  "Zmurph skrev:
Sandpapir. Vil heller ha vondt i ræva enn øynene...og jeg kan fortsatt se, selv om ræva blør!

En litt morbid klassiker: Brenne ihjel eller drukne?

Drukne, forferdelig har jeg hørt, men over på noen sekunder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...