Gå til innhold

60 dagers godtestopp? Noen med...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kom hjem fra treningen her på lørdag. Skrubbis og godt i gang med middagen, da jeg graver i et skap etter ildfast form, idet jeg kommer over "secret stash" til samboeren, en MEGAPAKKE haribo vimgummi! Tror jeg fikk et lite slag i prosessen av å levere den til typen og be ham gjemme den for meg.

(Dag 93)

Jeg vet om NOEN i denne tråden som ikke har informert om at han har spist Nugatti rett fra boksen.

.....:whistle:

Fikk 1 gaffelfull på nach når jeg ikke tenkte meg om :facepalm:

Hva er straffen?

Annonse

Veninna mi satte seg plutselig ned med en boks nugatti og en gaffel. Jeg ble så overasket at jeg ikke kunne dy meg...o_O

Er det da man tar en "jeg har en skje inne på soverommet, om du vil ha mer i munnen om gangen"?

Edit ; ene kvislingroomien gikk til innkjøp av pepperkaker, og tilbød meg en. Jeg gav meg. Men kalorier fra julemat inntatt utenfor julen teller vel ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...