Gå til innhold

60 dagers godtestopp? Noen med...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke spist snop på 4 år, så jeg er med :D

Det går jo ikke, du er jo allerede i mål. Kontrasten er jo det som gjør det vanskelig.

Så for deg må det jo bli godteri hver dag i samme perioder.

Annonse

Jeg husker ikke sist jeg spiste godis, men ser for meg at jeg hadde løpt til godteskåla om jeg plutselig hadde gitt meg selv nekt. Øl, derimot... Det er mitt snop. Ingen øl før 20. desember kanskje?

:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Med fare for å høres ut som en alkoholiker... Det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde klart :oops: Men burde kanskje gi det et forsøk. Godis vet jeg at jeg klarer, er ikke så gira på det allikevel, så kanskje det hadde vært på plass med en ordentlig utfordring.... :huh:

:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Med fare for å høres ut som en alkoholiker... Det vet jeg faktisk ikke om jeg hadde klart :oops: Men burde kanskje gi det et forsøk. Godis vet jeg at jeg klarer, er ikke så gira på det allikevel, så kanskje det hadde vært på plass med en ordentlig utfordring.... :huh:

Hva med... 30 dager uten?

Annonse

Blir ikke med. Unga kommer hjem 10 dager før jul. Har planlagt et sjokoetargilde utav sidestykke. Skal konsumere mengder, MENGDER med snop og sjokkis (vi er på kiloer og the god stuff). Skikkelig kvalm etterpå. Jajamensann:)

Gjorde det en jul. Gikk faenmeg opp 11 kilo på vekta på 5 dager :D

That I could do ;) Jeg har tross alt holdt opp i over to svangerskap før, så eeeeegentlig er det jo ikke noe pes :-p

For noen måneder siden hadde jeg hatt godt av tvungen stopp, men nå er det ikke så ille at jeg gidder å være så streng. Men heia alle andre i denne tråden! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...