Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine klær er fint det, men om jeg var jente ville jeg ikke tenkt på mote som en anledning til å imponere menn. Da er det bedre at dere går rundt i kompresjonstights og singlet i stedet. Eller kombinasjonen høye hæler, kompresjonstights og en fin skjorte med åpning ned til kløften. Den går aldri av moten.

Ah, og så ser jeg frem til sånne ammeklær med to brevsprekker inn til puppene får en ny vår.

Jeg er ekte trønder, så her er det trønderbunaden som gjelder: t-shirt og dongeri. Bruker dress eller uniform på jobb, men det er en annen skål. Der stopper min moteforståelse. Fru Stilken og jentungen har noen formeninger som bidrar til at garderoben regelmessig blir fornyet, og det forvirrer meg;(

Annonse

De antrekkene var jo dritfine?

Sjæl! Spesielt hadde jeg sansen for hun med de blå buksene. Jeg har den ideologi at det finnes ikke noe direkte rett eller galt når det gjelder klesstil. Noen bryr seg, andre dont give a damn. Jeg kan ikke si at min favorittfarge grønn er mer riktig siden jeg liker den best. Av den grunn fant jeg det behagelig å flytte til Oslo for hver gang jeg er hjemme i Skien så kommer fordommene slengt rett i trynet "Hva skjer med gay-klestil?" (armbånda) "Hipster" "Oslo har ødelagt deg" og min personlige favoritt "Du er snart 29 år, kle deg etter din alder" <--- ??

Synes selv at jeg har en ganske så "nøytral" behagelig klesstil og har jo blitt inspirert ifra flere tidsepoker;

post-26999-14440989455313_thumb.jpg

Kjoler:love:

Kunne ønske jeg selv var født i en tid der menn brukte dress og kvinner brukte kjoler på fester, istedenfor å gå i 20cm lange shortser og minimale singlets når det er 5+ grader ute.

But that's just me:)

Kjoler:love:

Kunne ønske jeg selv var født i en tid der menn brukte dress og kvinner brukte kjoler på fester, istedenfor å gå i 20cm lange shortser og minimale singlets når det er 5+ grader ute.

But that's just me:)

Det som hadde vært no er om det var sosialt akseptert for menn å gå i kjoler. DEN friheten!

Annonse

Jeg synes pen mote er pent. Men...slike underernærte modeller uten former? Meh...ikke her! ;)

Finnes ikke mote for brede menn. :(

Joda! Google | skredder :D

Er ikke dette veldig selvmotsigende? Følger en moten har en vel ikke en egen stil, men går med det bransjen mener er fint for sesongen...

Det trodde jeg også, helt til jeg fant ut at de som er skikkelig inni de greiene er *ferdig* med det når det blir "mainstream mote". En kar jeg vet om anla helskjegg over et år før jeg fikk vite at det visstnok var populært. Han lot undercut-en gro ut rett før sossegutta begynte med det også.

Er det ikke derfor man har kilt? For å dekke barske mannemenns kjole/skjørtebehov?

Kilt er kult! Kilt er ikke kompatibelt med undertøy - det var jo skotske spesialsoldater som er opphavet til "going commando" :D

Mote kan være interessant, men gir blanke i trender.

Dog skal ikke mote og stil forvirres.

En stil jeg har veldig sansen for er den klassiske skinheaduniformen, snakker da 60-tallets skins.

Selv går det mye i jeans og bandskjorter her. Og hettegenser.

Dog blir det nok en endring nå når garderoben må skiftes ut. Ingenting som passer lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...