Gå til innhold

Selger latskapet mitt


Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ekstremismen min begynner å gå ut på dato. Er noen interessert i å overta den? Bytter gjerne mot noe med høyere grad av pragmatisme. Dersom noen her har høyt forbruk av brunost, og isbadet i fjor vinter, så er det forresten mulig jeg kan få tak i statusen 'ekte nordmann' for dere i løpet av noen dager, men jeg må sjekke med kontaktene mine først. Tror det er et par stykker igjen av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk også et latskap jeg prøver å bli kvitt etter at jeg har sluttet å bruke det, så jeg håper det går greit at jeg slenger meg med. Det er litt støvete etter ikke å ha blitt brukt siden før sommeren, kjøper får stå for vasking om han/hun skulle ha igjen et snev av overskudd.

Dette tror jeg er et av de mest solide latskapene til salgs på fitnessbloggen for tiden. Det rommet nemlig ganske mange kilo i ganske mange år.

Det selges billig, jeg må prøve bli kvitt det før det faller over meg (eller jeg eventuelt flytter noe inni det og finner tilbake til Narnia). Jeg har tatt ut en god del kilo av det (fortsatt ikke funnet tilbake Narnia), så det begynner å bli litt ustabilt. Skulle tippe at det er god plass til for eksempel Brokkolis vondt i viljen, kanskje til og med et par halv-ni-til-to-syker hvis døra står litt på gløtt.

Med i latskapet følger flere fulle sett bekledning for latskapseiere. Klær fra latskap ser ut som en sekk når man har gitt opp den feite kroppsholdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommern er over og jeg trenger det ikke mer. Har virkelig ikke tid til å bruke det mer så istedet for at det bare skal stå å støve ned kan jo kanskje noen andre få bruk for det.

Kjøper må selv hente. Høystbydene over 1000kr siden det er et veldig fint latskap.

Trenger! Hvilke mål er det på dette?

Kan du evt ta det i bytte mot en fin øverste hylle og et moderne selvbilde fra IKEA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...