Gå til innhold

Hvor handler dere kosttilskudd?


solbre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, mange gode svar. Liker nettet så og si ganske grei, får det på døra og det er billig!

Tenkte og kjøpe en del når jeg først skulle handle. Tenker Protein og Creatine, trenger ikke mer enn det! helst en del av det så jeg har jeg jo en stund! ;)

Problem på nettet er frakt kan bli dyrt vis det er mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange gode svar. Liker nettet så og si ganske grei, får det på døra og det er billig!

Tenkte og kjøpe en del når jeg først skulle handle. Tenker Protein og Creatine, trenger ikke mer enn det! helst en del av det så jeg har jeg jo en stund! ;)

Problem på nettet er frakt kan bli dyrt vis det er mye..

Er for dt meste bare momsen og tollavgift som gjør det dyrt å bestille fra utlandet, innenfor norge betaler du som oftest veldig lite eller ingenting, siden du bare betaler for frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for dt meste bare momsen og tollavgift som gjør det dyrt å bestille fra utlandet, innenfor norge betaler du som oftest veldig lite eller ingenting, siden du bare betaler for frakt.

Ops, vetdu hva? Det tenkte jeg ikke på! Godt jeg ikke bestilte... Da er faktisk ikke så ille priser i Norge vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...
Greit med 10% rabatt, men det var Extremt dyrt protein der sammenlignet med mange andre.

Det er vel med protein som med alt annet.. du får det du betaler for... ;)

Takk for tipset om rabatten, den skal jeg benytte meg av :happy: Handler alltid hos extremefitness.no uansett. Har dårlig erfaring både med gymgrossisten og x-life. Hver gang jeg bestilte så tok det alltid så utrolig lang tid....! Gidder ikke det så mange ganger :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...