Jump to content

solbre

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by solbre

  1. Tusen takk for at du hjelper. Jaa, forstår hva du mener. Jeg ligger på rundt 2500+ om dagen nå. Jeg hadde ett stort vekttap for rundt ett halvt år siden på rundt 50 kg.. men sliter veldig nå med og ta av de siste siden jeg tenker så utrolig mye.. og at jeg er så sulten.. er sulten uansett hvor mye og lite jeg spiser. Men tenker 1700 kcal fordi jeg skal ta en liten pause fra trening pga ting i livet. Jeg tenker da og spise 1700 kcal og bevege meg vanlig og da øke litt når jeg skal begynne og trene igjen. De siste 15 kg'ene vil bety enormt mye for meg. Og endelig veie det jeg har ville veiet hele livet, men er ikke snakk om og bare veie det... Mener da rundt 85 kg og rundt 10 % i fett.
  2. Beklager seint svar... Målet er og komme til rundt 85 kg, jeg er 17 år, og veier rundt 100 kg og er 189 høy. Aktivitetsnivå er fra 1-10 på rundt 4-5
  3. Jeg er vel glad i alt du kan tenke deg. Aldri noe problem med og spise, så alt av helt vanlig mat liker jeg godt.
  4. Hei dere. Kunne noen hjulpet meg og satt opp en diett på rundt 1700 kcal. Setter stor pris på alt av alt dere har. Jeg trenger bare litt hjelp til starten.
  5. solbre

    Elgekjøtt

    Så vi har fått en haug med elgekjøtt etter jakta, men problemet er at det ikke er noe innholdsfortegnelse på disse selvfølgelig.. Haha Noen som vet hvor mye kalorier det er per 100g ? Evt med fett, protein også.
  6. solbre

    Hva synes dere?

    Blondina !!! Beklager så utrolig mye for seint svar... er mye skole og trening etc så blir ikke tid til alt for mye PC... Forstår helt klart hva du mener, men helt ærlig når jeg kommer inn på helsestudioet med musikk i øret, gud! Det blir jeg aldri lei, elsker det utrolig mye! Og jeg blir besatt av det når resultatene kommer. Selvfølgelig, den følelsen du har når du føler deg ja.. ''hot'' er bare super digg! Deilig følelse på fester skal jeg love deg, ( drikker ikke nei, aldri likt ) Kroppspresset er ENORMT rundt ja, nesten litt ille synes jeg! Min motivasjon er vel den følelsen jeg får av og trene, er utrolig, får som du sier en ro som gjør at jeg slapper 110% av fra ALT. Ja, akkurat som jeg er nå er jeg UTROLIG kroppsfiksert for øyeblikket... Men elsker den måten egentlig og trene for og føle seg 110 % bedre, se fremgang, det er så godt Ja, har tenkt til og legge ut noen bilder snart! tenkte og sette opp en egen loggbok snart! Matdagene er slik: Søndag-Fredag følger jeg programmet mitt, Lørdag spiser jeg det samme men kanskje 500 kcal mer. Spiser rundt 2500 kcal vær dag Trening : Mandag-Fredag: Kun styrke trening, ingen cardio...
  7. solbre

    Hva synes dere?

    Hei! Tusen takk som spør, setter pris på det Ja, jeg har stoppet og vokse ja, men håper musklene nå vi komme seg, har også alltid vært en kraftig gutt så er som regel større enn de andre selvom jeg kanskje ikke er tykk Ja, det stemmer perfekt, nei.. sliter ikke med det, hadde litt i en periode, men plutselig stramma det seg veldig, litt strekkmerker her og der, men klager absolutt ikke på det! Mye muskler er borte ja, tok rundt 120kg i benk når jeg veide mye, veier 90 kg nå og tar rundt 100kg så klager ikke... Det har du helt rett i, men liker faktisk ikke bare tynn, synes det er sykt stygt, liker litt muskler jeg! Det synes jeg er fint, fitness er utrolig fint Ja, driver med det nå Skal ikke mer ned i vekt, vil helst ikke bli mindre men like høy kropps fett, liker ikke det... Nei, fokuserer på og se veltrent ut. Trener jo for damer HAHA, og føle meg fantastisk om du skjønner? helse også selvfølgelig! Tusen takk igjen som spurte om det gikk bra Setter stor pris på alle som hjelper, og bryr seg!
  8. Gymgrossisten har tilbud på kreatin ser jeg 2 kg for 299,- men synes ikke protein utvalget er så bra, skal ha Isolate som har mest mulig protein pr 100 g. Kanskje Sverige er det beste når det gjelder kostilskudd..
  9. Ops, vetdu hva? Det tenkte jeg ikke på! Godt jeg ikke bestilte... Da er faktisk ikke så ille priser i Norge vil jeg si.
  10. Ja, mange gode svar. Liker nettet så og si ganske grei, får det på døra og det er billig! Tenkte og kjøpe en del når jeg først skulle handle. Tenker Protein og Creatine, trenger ikke mer enn det! helst en del av det så jeg har jeg jo en stund! Problem på nettet er frakt kan bli dyrt vis det er mye..
  11. Handler dere på nettet eller i butikk? Har dere noen tips til noen billige kilder som selger bulk protein og kreatin ? Tenkte jeg skulle prøve denne bulkpowders.co.uk eller så er det ebay.co.uk
  12. solbre

    Hva synes dere?

    Oida, har nok mye og lære enda.. haha Ja, veldig mange av dem, og det ser ikke noe bra ut.. Morro og høre at du sier det, ja, for og bli så stor skal jeg love deg, mye mat ble det... haha Ja, men skal legge inn mer fett! oppdaterer det i kveld Sant det, vokser jo enda, kanskje ikke i høyden, men kanskje i kroppen sånn sett. Elsker sunne mat produkter uansett, hater som regel fast-food.. Tusen takk, ja, men du har vel også hørt uttrykket at man aldri blir fornøyd? Det som er litt synd at vi 24/7 ser sånne super kropper som et stappa med masse doping og det ødelegger selvbildet til oss yngre.. Skal nok jobbe hardt dette året, og videre! beste jeg vet er og se kroppen forandre seg!!
  13. solbre

    Hva synes dere?

    Hmmmmmm.. Vil virkelig bygge muskler, men ned i fett.. Vil helst ikke få mer fett, vis jeg ligger i ca 200 kcal i underskudd er det så og si umulig og bygge muskler for meg? Selv ved høy testosteronproduksjonen? Trodde det var det som bygge muskler. Går jo an og prøve seg litt rolig frem da?
  14. solbre

    Hva synes dere?

    Selvfølgelig, blir nok litt annet og! f.eks sånn mix man for kjøpt, de liker jeg godt ( endret nå! bra du sier ifra! har litt skrivevansker sånn for og si ifra, blander fort ting, men takk! bra med trening! sånn er det med alt )
  15. solbre

    Hva synes dere?

    Takk Ja, fett skal det bli mer av! legger det inn! Altså ved vektnedgangen så lå jeg på så og si 1500 kcal ALT for lite.. så litt mer i helgen.. men allikevel.. Trenger man virkelig overskudd for og bygge muskler? Mener vis man ligger litt under det man forbruker kan man forsatt bygge, jeg er 17 år.. så produksjon min av testosteron er høy så legen vertfall
  16. solbre

    Hva synes dere?

    Ja, da skal jeg legge i det! Tenker og legge litt avokado til middagen, og selvfølgelig! når jeg mener kjøtt er det snakk om fisk også, dumt av meg og ikke skrive det.. Fordi karbo etter trening vil gjøre så ikke protein syntesen synker alt for lavt.. Legger til en 2 bananer etter trening også!
  17. solbre

    Hva synes dere?

    Det er målet, komme seg under 10%! Ja, tror jeg skal det, bruke lifesum som guide for målinger. Kan funke det, kan gå over litt og se,prøve og legge inn litt fett og få litt mer kcal fra fettet. Dette er nylig, jeg har levd en stund på ''bare'' spise rundt 3000 kcal en stund siden jeg gikk ned utrolig mye på kort tid og ble litt syk så trengt godt med mat, men begynner igjen nå får og bygge muskler og gå ned i vekt! Resultatene jeg har nådd er -50kg, har vel trent i overkant av 3 år, men begynte ordentlig for ca 1 år siden, da jeg slanka meg! Ja, det kommer! men litt seinere
  18. solbre

    Hva synes dere?

    Jeg løfter vekter bare. Ingen kardio, er kun styrke her! vis kardio skal inn, blir det nok mye mer kcal.. Hmmm... hva anbefaler du og ligge på for meg? Aktivitetsnivået mitt, kan variere veldig, kommer altså helt an på... alt fra 1-10 = 2-8 altså... vanskelig og si Trener 4-5 ganger i uka. Kan legge inn treningsprogrammet mitt litt seinere i kveld
  19. solbre

    Hva synes dere?

    Høyde: 192 cm Alder: 17 år Vekt: 90-92 kg Aktivitetsnivå: 1-10 = rundt 6-7 Kalorier: Rundt 2200-2300 kalorier Rundt : 230 Karbohydrater 240g Protein ( trenger for og bygge muskler på diet ) Rundt 60-70g fett
  20. solbre

    Hva synes dere?

    Målet er og bygge muskler men ned i fett!
  21. solbre

    Hva synes dere?

    Kostholdsplan Måltid 1: 70g Havregryn 2,2 dl ekstra lett melk 1 scoop protein pulver (30 g) 5g Kreatin Måltid 2: 5 hele egg 3 rug brød (100g) (Litt kaviar) Måltid 3: 150g kjøtt 70g ris eller 300g potete® 100-150g brokkoli (1 banan før trening hvis ønsket) Måltid 4: 2 scoops protein pulver (60g) 6 riskaker 5g kreatin Måltid 5 (likt 3): 150g kjøtt 70g ris eller 300g pottete® 100-150g brokkoli Måltid 6: 3dl mager kesam (1 boks) 5g kreatin Annet: 2-3 liter vann daglig Kosttilskudd: Proteinpulver (Whey og Isolate),Omega 3, kreatin
  22. Hmm! diet'en min nå er som regel rundt 2400 kcal og spise så mye protein jeg kan for og bygge muskler på slanking! Trener 5 ganger i uka rundt 2 timer, og ganske hardt! forbrenner rundt 500 kcal vær gang.
  23. solbre

    Protein pulver

    Ja, beklager den feilen.. Hva tror du om denne? http://www.kost1.no/100-whey-protein-isolat-1-kg Den bruker jeg nå!
  24. solbre

    Protein pulver

    Beklager... Er 25g i 30g protein..
×
×
  • Create New...