Gå til innhold

"Finisher" til brystøkt


Papanation

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt førstevalg ville vært cable crossover. Passe vekt, eksplosiv konsentrisk utførelse, passe sakte eksentrisk utførelse, fokus på god stretch og å kjenne at det drar i brystet på veien opp. Konstant spenn på muskulaturen. 10-15 reps.

Med hantler: Flies med hantler, i supersett med hantelpress. Ta en vekt du klarer ca. 8-12 reps med i hantelflies. Etter failure i hantelflies, går du rett over til hantelpress med de samme hantlene mens du ligger på benken hele tiden. Kjør maks reps. Kjør til repsene ser ut som crappy halvreps før du gir deg.

Begge gir en helt insane pump, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Babel sier, cable-cross er min favoritt for å skvise ut det siste av brystet. Kjører vanlig cable-cross først, for så å kjøre smalere cable-cross etterpå, startpunkt ved lårene og presses opp til 90 grader frem. Kjenner det godt i underside bryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...