Gå til innhold

Papanation

Medlemmer
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Papanation

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 04. nov. 1989

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann
  • Sted
    Kristiansand
  1. Har ikke incline-maskin der jeg trener dessverre, men tenkte hovedsakelig med manualer
  2. Takker for alle svar. Skal lese meg opp på de ulike programmene
  3. Noen som har noen tips til "finisher" med manualer til brystøkt? Evt andre "finishere" som dere har gode erfaringer med?
  4. 25år 80kg 187cm Løftene mine i de tre store er jeg litt usikker på nå, men vil anta: Benk: 100 Knebøy: 120 Markløft: 160kg Trent i 2-3 år nå, så føler jeg har en ok treningsbakgrun. Målet mitt er nå å bygge meg opp sakte til en lean bulk og bli råsterk.
  5. Ønsker å øke min generelle styrke etter noen mnd med volumtrening nå (sk14), noen som har noen gode råd/tips? Ønsker ikke trene noe spesifikt volum, mest bare øke min grunnstyrke i baseøvelser og div støtteøvelser.
  6. Akkurat nå ligger jeg på ca 3000kcal om dagen (litt mindre på hviledager), så i et lite overskudd. Trener for øyeblikket x-size hvis det er relevant. 24år, 187cm, 83kg og normal fettprosent
  7. Målene mine er jo å øke leptin-nivået litt, ligger rundt 200 +- nå
  8. Papanation

    Oppkarbing

    Hei. Lurer på hvor lavt nivået på karbohydratene bør være for at det vil lønne seg med en karbodag en gang i uken. Vil 200g +- være for høyt? Er det da kanskje bedre å ta det en gang hver fjortende dag?
  9. Hei, hva slags mat funker best for dere før en styrketrening?
  10. Kjenner det blir møøøøe kos fremover!
  11. Har trent mye stabilitet rundt kneet, derfor også knebøyen er så lav som de er. Det er notert!
  12. Leddbånd som røyk. Men da justerer jeg det, var i grunn kun for variasjonen sin del. Roingen er med albuene vartikalt
  13. Fikk en skade i kneet for 2år siden, så ikke turt å trene bein hardt før nå i den siste tiden. Så du mener jeg burde droppe smale og sumo, og heller ta flere sett på vanlig knebøy? Roing tar jeg på maskin for å få fokus på riktig teknikk. Tar ca 3/4 av mulige vekter der
  14. Therese, det er i grunn kun for variasjonen sin del. Jeg er 24år, veier 82kg og er 187cm høy. Maksløft: (1mnd siden) Benkpress: 102,5kg Knebøy: 112,5kg Markløft: 155kg
×
×
  • Opprett ny...