Gå til innhold

Steril av anabolic zma?


Seline M

Anbefalte innlegg

Takk for det ! :)

Synes mennesker som driver med AAS er tapere så så lenge han går på dette holder jeg meg unna ham :) Det var heller ikke min hensikt å spørre om AAS på Fitnessbloggen, men det bare utviklet seg til det da nye fakta ble "lagd på bordet" ;)

Du er så dømmende at du synes alle mennesker som driver med steroider er tapere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så dømmende at du synes alle mennesker som driver med steroider er tapere?

Beklager hvis jeg utalte meg litt generaliserende om mennesker på steroider, jeg mener selvfølgelig at de som har medisinsk grunn til å feks ta testo ikke er tapere men, når man gjør det kun for å "jukse" seg til store muskler på kort tid så blir det for dumt mener jeg! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg utalte meg litt generaliserende om mennesker på steroider, jeg mener selvfølgelig at de som har medisinsk grunn til å feks ta testo ikke er tapere men, når man gjør det kun for å "jukse" seg til store muskler på kort tid så blir det for dumt mener jeg! :happy:

Jeg skjønner tankegangen din, men hvor går grensen? Hva hvis noen er fast bestemt på å bli Mr Olympia fra ungdomsalderen? Er de tapere, hvis de begynner med testo? Hva med alle filmstjernene som skal komme i form til en film på rekordtid? Feks Chris Evans til Cpt America. Jeg skjønner tankegangen med at mange tenåringer ser etter snarveier og hopper på testo, men tenk deg om to ganger før du generaliserer slik. Det er nok ekstremt mange flere enn du tror som bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg utalte meg litt generaliserende om mennesker på steroider, jeg mener selvfølgelig at de som har medisinsk grunn til å feks ta testo ikke er tapere men, når man gjør det kun for å "jukse" seg til store muskler på kort tid så blir det for dumt mener jeg! :happy:

Hah! Digger hvordan damer sier de syns det er taper og juks, men så fort de ser en skikkelig ripped kar som åpenbart bruker skal fniseflørtern bort og ta litt ;) Ser det skje med en kompis hele tiden, hysterisk dobbeltmoral er det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Digger hvordan damer sier de syns det er taper og juks, men så fort de ser en skikkelig ripped kar som åpenbart bruker skal fniseflørtern bort og ta litt ;) Ser det skje med en kompis hele tiden, hysterisk dobbeltmoral er det :p

Ja det har du faktisk helt rett i! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Digger hvordan damer sier de syns det er taper og juks, men så fort de ser en skikkelig ripped kar som åpenbart bruker skal fniseflørtern bort og ta litt ;) Ser det skje med en kompis hele tiden, hysterisk dobbeltmoral er det :p

Det der har med jenters spaltede personlighet å gjøre. Husk at for at urkvinnen skulle overleve måtte hun holde seg inne med gruppen, altså de kvinnene. Og ikke avvike fra konsensus. Dermed er det fortsatt slik at jenter er mer konforme og uttrykker korrekte meninger i fellesskap som er på tross av sine egentlige meninger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, helt jævlig. Snorter striper med kreatin i pausene på skolen for å holde meg anabol. Får syke moodswings hvis jeg går for lenge uten. Har prøvd å få legen til å gi meg på resept, men han nekter. Utgiftene begynner å bli for store. En ny boks kreatin i uka koster sitt. Er dypt nede i forbrukslån for å finansiere dette.

Utrolig at det ikke er mer kunnskap om kreatinavhengighet, vi er virkelig en gruppe som blir neglisjert av samfunnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, helt jævlig. Snorter striper med kreatin i pausene på skolen for å holde meg anabol. Får syke moodswings hvis jeg går for lenge uten. Har prøvd å få legen til å gi meg på resept, men han nekter. Utgiftene begynner å bli for store. En ny boks kreatin i uka koster sitt. Er dypt nede i forbrukslån for å finansiere dette.

Utrolig at det ikke er mer kunnskap om kreatinavhengighet, vi er virkelig en gruppe som blir neglisjert av samfunnet!

aaaaaaw...you.....cute whitle whitle Troll:rolleyes::love::hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:hilarious:

Poenget var bare at det er like meningsløst å cycle kreatin som å cycle ZMA ;)

Affirmative :) syns det hadde vært merkelig å cycle zma, har hørt folk cycle kreatin ja, men ikke Zma :) Zma funker kansje ikke så jelvig, men eg sover vertfall godt når eg tar det regelmessig, er bare at eg glemmer av å ta det hverdag xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok aldri påstått at man cycler ZMA eller ikke kan bruke det sammen med kreatin, men vi kan late som for Lolz;)

Neida, men det kan virke som du mente at man bruker kreatin i sykluser, noe man ikke gjør. Men det var kanskje bare tull? Hadde ikke vært out of place i denne tråden akkurat. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...