Gå til innhold

Steril av anabolic zma?


Seline M

Anbefalte innlegg

Neida, men det kan virke som du mente at man bruker kreatin i sykluser, noe man ikke gjør. Men det var kanskje bare tull? Hadde ikke vært out of place i denne tråde akkurat. :p

Hehe, mer feil ordvalg. Produsenter foreslår jo at bruken deles inn i tre faser: oppladning, vedlikehold og opphold. Var vel det jeg prøvde å få frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Er relativt ny med trening og kosttilskudd. Av ren nysgjerrighet kjøpte jeg ZMA og det må være det kosttilskuddet som jeg følte gjorde noe med kroppen, får jo faen meg konstant ereksjon :) Litt pinlig på treningssenteret, jeg må unngå å se på fine jenter :) Jeg ble ihvertfall ikke steril, ikke enda ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er relativt ny med trening og kosttilskudd. Av ren nysgjerrighet kjøpte jeg ZMA og det må være det kosttilskuddet som jeg følte gjorde noe med kroppen, får jo faen meg konstant ereksjon :) Litt pinlig på treningssenteret, jeg må unngå å se på fine jenter :) Jeg ble ihvertfall ikke steril, ikke enda ihvertfall.

Da tror jeg det er andre årsaker en en pille med litt sink og magnesium. Jeg vil råde deg til å fokusere på din egen trening før du havner i hagen til noen bare iført en trenchcoat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det er andre årsaker en en pille med litt sink og magnesium. Jeg vil råde deg til å fokusere på din egen trening før du havner i hagen til noen bare iført en trenchcoat.

Nå har jeg brukt ZMA i en ukes tid (2 piller pr dag av merket ZMA-b6 fra X-life). Det er ene og alene dette som har forårsaket "oppstandelsen", og ikke noe annet. Øvrig kosttilskudd har jeg brukt i lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ZMA kan hos mange føre til bedre søvn. Bedre søvn = bedre balanse i hormonene. Hormoner som styrer kjønnsdrift og ereksjoner

ZMA eller Sink som er en av ingrediensene, kan hos dem som har lave nivåer av DHT øke denne og en bivirkning der vil blant annet kunnet været sterkere og hyppigere ereksjoner.

Så å si at ZMA umulig kan være årsaken er rett og slett feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...