Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og gi de tilgang på enda mer feilinformasjon? Nei, slå de heller med en utskrift av fitnessbloggen.

Tenkte at man rulla den sammen og slo dem på snuten. Negativ oppførsel bør få negative konsekvenser, slik at det linkes opp mot hverandre. så blir det "kritisiere andre for deres valg hele tiden = slag på nesa = au = det gjør jeg ikke igjen = alle er glade"

Du kan dog slå med hva du vil, vedkubbe funker greit også!

Tenkte at man rulla den sammen og slo dem på snuten. Negativ oppførsel bør få negative konsekvenser, slik at det linkes opp mot hverandre. så blir det "kritisiere andre for deres valg hele tiden = slag på nesa = au = det gjør jeg ikke igjen = alle er glade"

Du kan dog slå med hva du vil, vedkubbe funker greit også!

En økologisk vedkubbe!

Annonse

HAHAHA Love it !! Familien min er driiiiitlei av fleksinga mi... haha... Jeg flekser så fort jeg har kommet over dørstokken...Først foran speilet i gangen..... så tar jeg meg en hilserunde... Så flekser jeg i speilet i stua... Så på badet...både oppe og nede om jeg er innom der...men da for meg selv...Så flekser jeg litt til om det er noen som stikker innom og jeg flekser selvfølgelig armene når lillebror er der.. og han er like rolig og sier "Nå begynner hun igjen, det er ikke vanlig for jenter å holde på slik hele tiden !!! (navnet mitt) !!!"

Sist jeg flekset så sa han : " Nå har du faktisk blitt stor ! Du er flink du! " <3

Før jeg skal dra og si hade.... så flekser jeg rompe og lår...i speilet...så klyper jeg og dasker meg selv i låret og sånn og sier " Mamma, se hvor hardt det er da !! KJENN ! " og hun kjenner såvidt og ler.... hehe

Pappa gidder ikke bry seg, men sier " Du er ihvertfall ikke lat ! Men du trenger ikke å bli som en mann heller "

:D

Så ja, FLEKS og FLEKS litt til om de ikke skjønner greia ;)

Hahahaha jeg ler :D jeg gjør det hveeer gang jeg er hjemme på besøk og blir heelt galen når pappa bare sier "åå ja du er flink" sånn uten noe videre comments. "men pappa seeeee da!!!!!! Er jeg ikke litt større enn forrige gang?!?"

jeg er sykt lei av alle som spør "kan du spise sånn da?" når jeg spiser kake, sjokolade o.l. da forteller jeg dem at jeg spiser 3-4poser potetgull i uka og fortsatt har 6pack :D

det handler bare om å forbrenne mer enn du spiser.

Urettferdig! :p

• 2 uker senere...
Kjenner meg igjen så til de grader! Har en mor som forstår treningen og kostholdet, fordi hun trener og er opptatt av kosthold selv. Men faren min mobber meg, og sier jeg heller kan trene med å kjøre ett par trillebårlass med sand hos bruttern osv.

Jeg har tenkt tanken om å satse på bodyfitness, men blir liksom demotivert da venninnene mine sier det er stygt med så mye muskler på jenter.. Men har heldigvis noen få venninner som forstår meg, og synes det er en kul tanke. Jeg pleier å overse det mine negative venninner sier til trening og bodyfitness, og heller tenke på meg selv. Men tanken på bodyfitness sitter fremdeles ett stykke inne... Trening og muskler blir det på meg uansett! Elsker trening over det aller meste!

Hvis du finner ut at du har lyst å satse på bodyfitness så gjør du det! Du har en mor som forstår deg og det er viktig! Men det noen av vennene dine sier, at det er stygt osv må du prøve å ikke tenke så mye på. Prøv helle å forklare det til de. Jeg har noen sånne venner som også mener at det er drit stygt, at jeg kommer til å ødelegge kroppen min, at ingen vil ha en som ser sånn ut osv osv osv...

MEN her er jeg, i full gang mot athletic fitness. Noen av disse frekkasene har lært å holde munnen nå så får de bare se hvor langt DE kommer her i livet, og hvor lang jeg kommer ;)

Her har du hvertfall MASSE støtte :)

Hvis du finner ut at du har lyst å satse på bodyfitness så gjør du det! Du har en mor som forstår deg og det er viktig! Men det noen av vennene dine sier, at det er stygt osv må du prøve å ikke tenke så mye på. Prøv helle å forklare det til de. Jeg har noen sånne venner som også mener at det er drit stygt, at jeg kommer til å ødelegge kroppen min, at ingen vil ha en som ser sånn ut osv osv osv...

MEN her er jeg, i full gang mot athletic fitness. Noen av disse frekkasene har lært å holde munnen nå så får de bare se hvor langt DE kommer her i livet, og hvor lang jeg kommer ;)

Her har du hvertfall MASSE støtte :)

Vet ikke helt om hun ville forstått meg om jeg satser på Bodyfitness, men hun forstår hvertfall trenings/mat-interessen. Så det er jeg veldig takknemlig for. Jeg prøver å stenge ute mine venners tanker og ord om muskler på jenter, men må innrømme at det ikke alltid er like lett. Folk må jo ha forskjellige meninger, men da syns jeg av og til at de burde holde kjeft om det, hvertfall når de vet hva jeg synes om det.

Litt av en ståpå vilje du har! Satser du alene, eller har du ett støtteapparat rundt deg?

Det er jeg EVIG takknemlig for :)

Vet ikke helt om hun ville forstått meg om jeg satser på Bodyfitness, men hun forstår hvertfall trenings/mat-interessen. Så det er jeg veldig takknemlig for. Jeg prøver å stenge ute mine venners tanker og ord om muskler på jenter, men må innrømme at det ikke alltid er like lett. Folk må jo ha forskjellige meninger, men da syns jeg av og til at de burde holde kjeft om det, hvertfall når de vet hva jeg synes om det.

Litt av en ståpå vilje du har! Satser du alene, eller har du ett støtteapparat rundt deg?

Det er jeg EVIG takknemlig for :)

Moren min har ikke peiling for fem flate øre men støtter meg fortsatt, så moren din gjør sikkert det siden det høres ut som hun har grei peiling :) (får håpe hun gjør det hvertfall!)

Jeg får hjelp av Marit Nilsen (Norges mester i AF 2010) også skal Line Marion Nielsen Kjøniksen ta over når jeg skal på diett og sånt. Men jeg er alene sånn utenom det, så det skal nok bli hardt etterhvert tenker jeg..

Annonse

Moren min har ikke peiling for fem flate øre men støtter meg fortsatt, så moren din gjør sikkert det siden det høres ut som hun har grei peiling :) (får håpe hun gjør det hvertfall!)

Jeg får hjelp av Marit Nilsen (Norges mester i AF 2010) også skal Line Marion Nielsen Kjøniksen ta over når jeg skal på diett og sånt. Men jeg er alene sånn utenom det, så det skal nok bli hardt etterhvert tenker jeg..

Håper at hun støtter meg, om jeg går inn for BF evt AF.

Stilig! Kult at de vil hjelpe deg! Tror nok du klarer deg ;) Virker som en virkelig besluttsom jente! Hva var det som fikk deg til å bestemme deg for AF og hvorfor nå?

Håper at hun støtter meg, om jeg går inn for BF evt AF.

Stilig! Kult at de vil hjelpe deg! Tror nok du klarer deg ;) Virker som en virkelig besluttsom jente! Hva var det som fikk deg til å bestemme deg for AF og hvorfor nå?

Ja jeg er veldig sta så det har nok mye å gjøre med at jeg fullfører det meste.. Hehe.. Jeg er veldig fascinert av muskler og har jo sett litt rundt på disse fitness jentene (og gutta) og tenkte "hei, jeg vil også klare det der!". Pluss at ei jeg trener med mener at kroppen min bygger "lett" og at jeg garantert kommer til å klare dette, så da er det bare å stå på :) tenkte først BF men snakket med Marit om det og ble enige i at det blir litt kjedelig for min del. I AF så kan man jo vise litt mer hva man er god for og ikke bare stå å se fin ut i glitter bikini og sånt.. (no offence til de som velger det, men det er ikke helt meg).

Ja jeg er veldig sta så det har nok mye å gjøre med at jeg fullfører det meste.. Hehe.. Jeg er veldig fascinert av muskler og har jo sett litt rundt på disse fitness jentene (og gutta) og tenkte "hei, jeg vil også klare det der!". Pluss at ei jeg trener med mener at kroppen min bygger "lett" og at jeg garantert kommer til å klare dette, så da er det bare å stå på :) tenkte først BF men snakket med Marit om det og ble enige i at det blir litt kjedelig for min del. I AF så kan man jo vise litt mer hva man er god for og ikke bare stå å se fin ut i glitter bikini og sånt.. (no offence til de som velger det, men det er ikke helt meg).

Hehe :) ikke dumt! Du får bare stå på ;) Hehe, vet ikke helt hva jeg egentlig kunne tenkt meg, men tviler på at jeg blir sterk nok til å satse AF, så derfor jeg egentlig tenker på å stå å se pen og muskuløs ut på BF ;) haha.

Hehe :) ikke dumt! Du får bare stå på ;) Hehe, vet ikke helt hva jeg egentlig kunne tenkt meg, men tviler på at jeg blir sterk nok til å satse AF, så derfor jeg egentlig tenker på å stå å se pen og muskuløs ut på BF ;) haha.

ØØØY!! Selvfølgelig blir du sterk nok til det!! Skjerpings :meh: Men kan jo alltids ta BF først, så kanskje du prøver AF senere? hehe.. nå har jeg lyst at du skal gjøre det.

ØØØY!! Selvfølgelig blir du sterk nok til det!! Skjerpings :meh: Men kan jo alltids ta BF først, så kanskje du prøver AF senere? hehe.. nå har jeg lyst at du skal gjøre det.

Hehe, kanskje! Nå får du meg virkelig til å tenke gjennom det! :p

• 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...