Gå til innhold

Hvordan takle folk som ikke vil forstå?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

hvorfor bry seg:) Men igjen, får mange inntrykk her inne og virker som om fler av dere kun tenker trening, mat og sove 24/7. Det blir jævlig stusselig i lengden. tro mg!

yep gjorde det i et år, waste of a year. Livet er så mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Burne dem, evt bære over med dem :)

Pappa påstod at jeg planket feil når jeg var hos dem i påsken, jeg spurte om han ville komme ned på gulvet å planke sammen med meg siden han hadde sånn peiling... Han tok poenget og har ikke kommentert noe som helst siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA Love it !! Familien min er driiiiitlei av fleksinga mi... haha... Jeg flekser så fort jeg har kommet over dørstokken...Først foran speilet i gangen..... så tar jeg meg en hilserunde... Så flekser jeg i speilet i stua... Så på badet...både oppe og nede om jeg er innom der...men da for meg selv...Så flekser jeg litt til om det er noen som stikker innom og jeg flekser selvfølgelig armene når lillebror er der.. og han er like rolig og sier "Nå begynner hun igjen, det er ikke vanlig for jenter å holde på slik hele tiden !!! (navnet mitt) !!!"

Sist jeg flekset så sa han : " Nå har du faktisk blitt stor ! Du er flink du! " <3

Før jeg skal dra og si hade.... så flekser jeg rompe og lår...i speilet...så klyper jeg og dasker meg selv i låret og sånn og sier " Mamma, se hvor hardt det er da !! KJENN ! " og hun kjenner såvidt og ler.... hehe

Pappa gidder ikke bry seg, men sier " Du er ihvertfall ikke lat ! Men du trenger ikke å bli som en mann heller "

:D

Så ja, FLEKS og FLEKS litt til om de ikke skjønner greia ;)

Hahahaah helt fantastisk :D Dere høres herlige ut hele gjengen :)

Jeg har ikke spesielt mye muskler enda, men jeg gjør faktisk akkurat det samme selv, men har ikke tenkt over det noe spesielt før jeg leste dette ! Familien må jo være møkklei av meg allerede og verre kommer jeg sikkert til å bli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare to valg egentlig, og ikke bry seg eller og bare slutte med treninga å spise seg tjukk på grandis og tigerburger istedefor.

Er vel først og fremst i begynnelsen at man får høre mye negativt av venner/familie uansett om man legger om på livstilen til det positive, så etterhvert når man bare fortsetter og dose på må de bare akseptere det.

Husker den tia jeg begynte og ta treninga seriøst var det en kompis av meg som sa i noe bedugget tilstand (på en skikkelig smålig/grettn måte) "alle lika dæ som den du e, selv om du e tjukk å har elendi kondis, dessutn kjæm du jo aaaldrji å fortsætt me d dær opplegge meir enn ett par uka, æ veit at du ikke har det i dæ."

Hah det mest motiverende noen har sakt til meg noensinne. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare to valg egentlig, og ikke bry seg eller og bare slutte med treninga å spise seg tjukk på grandis og tigerburger istedefor.

Er vel først og fremst i begynnelsen at man får høre mye negativt av venner/familie uansett om man legger om på livstilen til det positive, så etterhvert når man bare fortsetter og dose på må de bare akseptere det.

Husker den tia jeg begynte og ta treninga seriøst var det en kompis av meg som sa i noe bedugget tilstand (på en skikkelig smålig/grettn måte) "alle lika dæ som den du e, selv om du e tjukk å har elendi kondis, dessutn kjæm du jo aaaldrji å fortsætt me d dær opplegge meir enn ett par uka, æ veit at du ikke har det i dæ."

Hah det mest motiverende noen har sakt til meg noensinne. :cool:

Moren min sa noe lignende til meg, ikke fullt så slemt da, men hun sa noe som: Jeg kjenner deg, du er kjempegira til å begynne med når du finner noe nytt, så går du lei, så dette kommer bare til å vare noen uker...

Kjempemotiverende når noen sier slikt, man blir dønn innstilt på å bevise at de tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at vi treningsnarkis får kritikk av uteforstående. Hver dag nesten så kommer jeg hjem nesten helt knekt etter trening og ligger slått ut på sofen sammtidig så har jeg alltid vondt i et ledd eller en kroppsdel. virker jo helt absurd å elske det og påføre kroppen det dag inn og dag ute, uke etter uke. Enkelte av oss fremstår jo nesten som sadomachosister :p

Fra spøk til revolver, folk bør ikke ha et behov å bli respektert av alle andre, hvis de synes du er rar fuck dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...