Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår, hjemmelagd pizza av elgkjøttdeig, sopp, tomater, ost, løk og hvitløk. Bunn av havremel, hvetemel og litt olje (liker den sprø).

Idag, stekt laks, saltbakte poteter, agurk, rømme og sautert kinakål, sjarlottløk og bittelitt chili :)

Annonse

Kanskje muskat? :p

Haha, gikk faktisk å spurte personalet dagen etter besøket om sausen! Og da fikk jeg til svar at den var basert på moskussprit(?). :dry: Aldri hørt om, sett eller smakt. Men sausen var god da.. :whistle:

Annonse

Haha, ser ut til at det bare er faste som aktivt bruker tråden.. :whistle:

Uansett, husmannskost har blitt re-invented i min hverdag. På bakgrunn av at jeg trenger mer "normal" mat. Av og til kan det bli litt for mye av det sunne, yep - du hørte rett. :huh: Mager kesam, superlett gulost og lavkarbo-brød er ikke for superaktiv ungdom, det har jeg erfart. :bookworm:

Kjøttkaker i brunsaus, ertestuing, mandelpoteter og rosenkål. Knallgodt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...