Ch3ri3 Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Dette bilde gir alltid meg en ekstra boost før trening ! Gompen, Cecii, SlayerDad og 3 andre 6 Siter
Sugaraddict Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Motivert? Miss Iron, smågodt, Tonje_86 og 7 andre 10 Siter
LeanMachine Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Haha, noen ganger når jeg ser de bildene her tenker jeg at jeg kommer aldri til å se så smashing ut uansett, så noen ganger er det mer demotiverende enn motiverende SuperMom, Cayia, Krembolle og 3 andre 6 Siter
Sugaraddict Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 "LeanMachine skrev: Haha, noen ganger når jeg ser de bildene her tenker jeg at jeg kommer aldri til å se så smashing ut uansett, så noen ganger er det mer demotiverende enn motiverende Enig i det egentlig, det går litt begge veier... Vet ikke om det i det hele tatt er mulig for oss med et "alminnelig" utgangspunkt å komme dit? Eller hva og hvor mye som kreves for å klare det. Det er vel også litt avhengig av om idealet er bikinifitness-ish, eller om man heller mer mot crossfit-kropper. Men det får man heller lage en egen tråd om Et par flere bilder fra motivasjonsmappa.... Forsvarsfrue 1 Siter
RobbieLad Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Det her e jo den beste tråden, så er det liksom "no boys allowed"?? At vi ska holde oss unna den tråden her e like sannsynlig som at isen får stå i fred hvis noen setter frem en boks Mövenpick Caramelita fremfor meg og sier: "den her må du se på mens den smelter..." Aequitas, Gompen, HanneBoost og 2 andre 5 Siter
burny_ Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 tsutsugamushi, zeta415, elise89 og 2 andre 5 Siter
Krembolle Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 "LeanMachine skrev: Haha, noen ganger når jeg ser de bildene her tenker jeg at jeg kommer aldri til å se så smashing ut uansett, så noen ganger er det mer demotiverende enn motiverende Me too.. But look at this: "Mali-H skrev: You can do it! Siter
LeanMachine Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 "Krembolle skrev: Me too.. But look at this: You can do it! Ja, jeg vet jo det er mulig, men noen ganger virker det som om det er veeeeldig langt unna... BUT I CAN DO IT Krembolle 1 Siter
Marte Elverum Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 "eirich skrev: ABSOLUTT DE TØFFESTE JENTEN I GATA, OG TIL HELGA SKAL DE HEADLINE UFC 157! Første damekampen! MÅ da motivere!? FY F! Jeg gleder meg!! Gompen 1 Siter
Gompen Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 "Marte Elverum skrev: FY F! Jeg gleder meg!! du vet at kampen har vert å det e bare å laste ned å se ? Siter
SlayerDad Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 "zeta415 skrev: Holy fnarkin schnitt!!! Wow! Siter
LeanMachine Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 "zeta415 skrev: Fytti så flink du har vært :D:eek: Det skal du være syyyyyykt stolt av 1233211 og Bro 2 Siter
SlayerDad Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 "siri Berteig skrev: Wow!!!! For en forandring! Veldig bra jobba! Og dette har du gjort på under to år? Siter
Annlaug Maria Tolo Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 "Minelly skrev: Sorry boys,men det blir for mye motivasjonsfilmer av Kai Greene og Steven Steingal i youtube-tråden og generelt i andre tråder etter min smak så jeg oppretter denne tråden kun for oss girlsa;) Post filmer/bilder av det som motiverer dere ladies! Her er noen få av de filmene og bildene som motiverer meg til å dra æsen ut av sofaen og dra ned på gymmet for å bygga DAT ass... Norske styrkeløftere: kult å sjå kor sterke dei er! flinke damer ! Siter
Annlaug Maria Tolo Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 "Augis skrev: haha! perfek! 1233211 og Hatfield 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.