Gå til innhold

Carl Yngvar Christensen 1200kg totalt


Anbefalte innlegg

Aha. Da har jeg misforstått dømmingen. Trodde det var det røde punktet man ser etter. Er det grønne punktet riktigere?

[ATTACH=full]142226[/ATTACH]

Vel da har ihvertfall jeg lært noe nytt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han studerer bachelor ingeniørfag - bygg på Høgskolen i Gjøvik. Hadde visst eksamen på fredag før han stakk nedover til Bulgaria ;)

Han er ferdig med Ingeniørstudiet, han studerer økonomi nå.

Og når det gjelder hofteleddet eller hva man skal se etter, så er det selvfølgelig ikke hofteleddet da man fysisk ikke kan vite nøyaktig hvor dette er på løfterne.

Jeg vil beskrive det som toppen av låret innerst ved hofta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl Yngvar Christensen. Audio interview. May 2014

Takk!

Dette skulle jeg gjerne sett mer av! Veldig morsomt med utøvernes egne tanker og kommentarer om ting som har skjedd :) Snakket med Hans Magne på fredag, og han slet også veldig med myk stang, i tillegg slet Yuri Belkin i -105 med det samme. Så med litt stivere stang på VM tror jeg 500kg smeller opp lett for Carl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...