Gå til innhold

Aspartam i "vanlige" og mye brukte produkter


Rakle

Anbefalte innlegg

Gjest Jester

Jeg hører stadig referanser til "sukkerindustrien" og "aspartamindustrien", å da omtalt som grupper som er samlet og aktivt driver arbeid for å fremme sin agenda. Men hvem er disse gruppene? Det har jeg aldri fått svar på.

Er det slik at man bare kan lage slike luftige "grupperinger" fritt?

Har dere hørt at "spyleveskeindustrien" står bak en av våre største komplotter noen sinne? De nekter å skifte farge fra blå da de tjener fantasillioner på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester
Jeg gjør hva jeg vil, Eirik. Og du skaper falsk trygghet, hvem av oss er verst? ;)

Forskningen peker begge veier.

Du må gjerne gjøre hva du vil, men du kan ikke bestride gjeldene fakta. Hvorfor kan man velge bare et område man ikke stoler på anbefalingene, men følge de på alle andre områder? Og enda verre, legge opp hele sitt kosthold basert på en ukjent brors personlige feilinformerte kunnskap på internett? Jeg vet ikke hva som er verst jeg... (ikke direkte myntet på deg, men en generell betraktning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører stadig referanser til "sukkerindustrien" og "aspartamindustrien", å da omtalt som grupper som er samlet og aktivt driver arbeid for å fremme sin agenda. Men hvem er disse gruppene? Det har jeg aldri fått svar på.

Er det slik at man bare kan lage slike luftige "grupperinger" fritt?

Har dere hørt at "spyleveskeindustrien" står bak en av våre største komplotter noen sinne? De nekter å skifte farge fra blå da de tjener fantasillioner på dette...

Ikke bare kan man lage disse grupperingene fritt; man kan også velge å erkjenne akkurat de grupperingene man har lyst til i ulike tilfeller. Hvor er for eksempel den mektige "sukkerindustrien" når "aspartamindustrien" i EFSA friskmelder aspartam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ikke bare kan man lage disse grupperingene fritt; man kan også velge å erkjenne akkurat de grupperingene man har lyst til i ulike tilfeller. Hvor er for eksempel den mektige "sukkerindustrien" når "aspartamindustrien" i EFSA friskmelder aspartam?

Ja hvem er egentlig mektigst her? Å hvem støttes av Illuminati?

ASPARTAME.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart jeg sitter inne med cætza?

Du må snu på det. Det er rart cætza sitter inne med deg. Iallefall når du har fått i deg så mye aspartam som du har gjort, hørt at det endrer personlighet over tid så vi det er lettere å kontrollere store folkemengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...