Gå til innhold

Hva abonnerer du på?


Tamadeus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca alt som er nevnt av underholdningsgreier på pcen, og shape up bladet (som igrunn bare kommer, tror jeg bør stoppe det asap..)

Men tenkte jeg skulle abonnere på nemi og kryssordblad. det ville spart meg mange butikkturer den 17 hver måned.

Noen som abonnerer på noe pakkeklubb-greier? Ala tl-klubben for voksne? Vil ha gøyale greier i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfarge. Eller, nesten da. Tror de engelskmenna jeg bestiller fra vurdere autosend hver trwdje måned til meg uansett.

Ellers er det meste nevnt; nemi, pondus, rutetid, treningsforum, historie og vitenskap, illustrert vitenskap, national geografic. Og nå innså jeg hvor mye jeg leser av blader... ellers abonerer jeg på en del krimbøker som vil ta år før leses og noen på lydbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Time Magazine er faktisk veldig rimelig. Ikke mange kronene per nummer om man abonnerer. Kommer hver lørdag og de som kjenner til bladet vet at de skriver godt og variert om mange dagsaktuelle temaer.

Har også abonnement på Wimp, har hatt på Spotify, men er misfornøyd med begges utvalg. Wimp-appen er mye, mye bedre enn Spotify-appen, i hvert fall på Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har abonnert på Glossybox (sminke og dill for jenter), og diverse magasiner. Har nettopp hatt en liten gjennomgang av gaver man "får" når man tegner nytt abo hos Bladkongen, så da kommer det snart noen nye i posten. Så leser jeg, og sier opp når jeg får fullprisfaktura, får mottilbud fra kundeservice som jeg enten takker ja eller nei til, er litt uten abo, og når jeg ramler over et godt tilbud så er det påan igjen. Sånn går nu dagan.

Har også abonnert på FastForm, men har en pause. Tror jeg kommer til å abonnere på det igjen om ikke for lenge, hehe.

Ellers er jeg på jakt etter gode magasiner som ikke er dyre til padden min. Kom gjerne med tips! Trening, interiør, vitenskap, mat - anything.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...