Gå til innhold

Hva spiser dere før trening når dere drar rett fra jobb og på gymmet?


HegeSH

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer litt på hva som er best å spise før trening, når man velger trening rett etter jobb og heller spiser middag senere?

Personlig pendler jeg 1 time hver vei, og jeg rekker da og fordøye maten 1- 1 1/2 time før styrketrening/ kondisjon. Ingen mat er uaktuelt da jeg har vært på jobb i 9-11 timer før jeg er på treninga.

Hva er deres vaner? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser lunsj i halvtolv-tolv tida og foretrekker da bare ta en shake med proteinpulver eller BCAA og litt karbohydrater når jeg trener rett etter jobb. Men hender jeg har med meg en liten nistepakke på jobben som jeg spiser i tretida hvis jeg skal trene rundt kl seks, men synes det er ubehagelig med større måltid rett før trening.

Men et par tips:

Mager kesam med frukt

Smoothie med proteinpulver eller kesam

Fruktsalat med proteinsaus (proteinpulver rørt ut til tykk konsistens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var på bulk (bruka IF da men) og trena for styrke, og hadde ei spesielt tung økt så var det 4-600g nøtteblanding + nutrilett bar + 1l sjokomelk :p hoho... :)

Nå om dagen så er det bare standard diett middag + noe koffein. Om jeg ikke rekker det, så cottage cheese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg pleier alltid å spise en banan rett før:) Noen ganger en liten proteinshake (en halv scoop) i tillegg, kommer an på hvor mye jeg har rukket spise på jobb/forelesning. Spiser det gjerne rett før, i garderoben, pleier gå helt fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...