HegeSH Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei Lurer litt på hva som er best å spise før trening, når man velger trening rett etter jobb og heller spiser middag senere? Personlig pendler jeg 1 time hver vei, og jeg rekker da og fordøye maten 1- 1 1/2 time før styrketrening/ kondisjon. Ingen mat er uaktuelt da jeg har vært på jobb i 9-11 timer før jeg er på treninga. Hva er deres vaner? Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg spiser lunsj i halvtolv-tolv tida og foretrekker da bare ta en shake med proteinpulver eller BCAA og litt karbohydrater når jeg trener rett etter jobb. Men hender jeg har med meg en liten nistepakke på jobben som jeg spiser i tretida hvis jeg skal trene rundt kl seks, men synes det er ubehagelig med større måltid rett før trening. Men et par tips: Mager kesam med frukt Smoothie med proteinpulver eller kesam Fruktsalat med proteinsaus (proteinpulver rørt ut til tykk konsistens) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HegeSH Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg starter dagen kl. 07, er på jobben til 09. Spiser lunsj rundt 11:30-12 tiden og trener da evt. rundt 18. Da blir klokken fort 19/20 før det er middag. Og det blir rumling i magan:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg bryter fasten klokken 14.00 med 400g kyllingfilet og 150g ris. Ferdig på jobb klokken 16.00 og er på trening 16.05. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ILU Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 BCAA før og etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BirtheV Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Med mitt kosthold (lchf) slipper jeg å tenke på hva jeg skal innta før og etter trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burny_ Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Når jeg var på bulk (bruka IF da men) og trena for styrke, og hadde ei spesielt tung økt så var det 4-600g nøtteblanding + nutrilett bar + 1l sjokomelk hoho... Nå om dagen så er det bare standard diett middag + noe koffein. Om jeg ikke rekker det, så cottage cheese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 BCAA og en frukt, whey-shake, skyr eller mager kesam med funlight/bær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniIngrid Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Skyr, kesam med bær, frukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsann Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Spiser kyllingsalat på jobb. Rett før trening spiser jeg en banan og drikker 0,5 l med lett litago sjokolademelk for å ha litt å gå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karatekid Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 en banan og en proteinshake med vann. evt. en proteinshake med melk/sjokomelk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotteN Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Men er det bra med protein shake både før og etter trening? Jeg bare lurer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tineh Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 1 banan og 1 proteinshake før trening karatekid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders85 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Brødskiver med magert kjøttpålegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jallajalla Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Men er det bra med protein shake både før og etter trening? Jeg bare lurer =) Så lenge dette ikke fører til at du overstiger kaloribudsjettet ditt (dersom du skal ned i vekt/vedlikeholde) har ikke det noe å si Jeeg tar bcaa, kreatin og kanskje en frukt. og kaffe, masse kaffe Tineh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miemarie Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg bruker når jeg sitter på bussen å ta en skyr, pluss BCAA og Creatine (tablettform), så drar jeg hjem å skifter å rett på trening, tar ca 1 time fra jeg sitter på bussen til jeg kommer meg ut, og er på treninga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaX Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 En YT med Bringebær, 2 bananer og en baguett før trening og en shaker med 1,060 kalorier rett etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrichsen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 2 grove brødskiver med magert kjøttpålegg, samt en Skyr (den med 19g protein og 16 g karbs) 1 time før styrketrening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg pleier alltid å spise en banan rett før:) Noen ganger en liten proteinshake (en halv scoop) i tillegg, kommer an på hvor mye jeg har rukket spise på jobb/forelesning. Spiser det gjerne rett før, i garderoben, pleier gå helt fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KreativeGeni Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg bruker å spise omelett til lunch, lager den litt større når jeg skal på trening og spiser rester enten rett før jeg er ferdig på skolen, eller like etter trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.