Gå til innhold

HegeSH

Medlemmer
  • Innholdsteller

    82
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om HegeSH

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 06. feb. 1986
  1. overskriften taler vel for seg selv? Gjerne styrke og cardio!
  2. Hei Trenger tips til et sted jeg kan finne et styrketrenings- program for fullkropp 2-3 ganger i uken? GJERNE med variasjon?:cool:
  3. Enormt bra jobbet :)Virker som du har gått ned i vekt over en god periode ! Hva er planen videre? :)Tumbs up i hvert fall!!
  4. Hvorfor ingen cardio? Eller legger du inn noen gåturer i uken?
  5. Mye bra økter her ! Selv prøver jeg ha 3-4 økter i uken hvor 2 er styrke og 2 er kondisjon. Har pendlervei, så det blir trening som oftest på kvelden. Har lyst til å prøve tidlig på morgenen, men det er mer aktuelt sommerstid når det er lyst.
  6. `Hvordan legger dere opp uken med trening? Hvilken tid på døgnet og hva slags trening? Litt morro å se hva slags "vaner" folk har!
  7. Jeg starter dagen kl. 07, er på jobben til 09. Spiser lunsj rundt 11:30-12 tiden og trener da evt. rundt 18. Da blir klokken fort 19/20 før det er middag. Og det blir rumling i magan:P
  8. Hei Lurer litt på hva som er best å spise før trening, når man velger trening rett etter jobb og heller spiser middag senere? Personlig pendler jeg 1 time hver vei, og jeg rekker da og fordøye maten 1- 1 1/2 time før styrketrening/ kondisjon. Ingen mat er uaktuelt da jeg har vært på jobb i 9-11 timer før jeg er på treninga. Hva er deres vaner? Tips?
  9. Ja, er slik en jeg tenkte på. Aldri sett det nærme egentlig. Tusen takk!
  10. Hvordan bruker man markløft med sånt rep? Noen tips til slike rep/ tau?
  11. Goblet squats kan jo være en fin variasjon i ny og ne?
  12. Det kan jo være en variasjon! Aldri prøvd det. Men får titte noen filmer!
  13. Hei Er ny her og trenger tips til mitt styrkeprogram. Har "alltid" trent noe styrke ved siden av noen saltimer ( eier ikke kordinasjon ), spinning og løping. Jeg kjeder meg veldig fort og jeg trenger variasjon i et treningsprogram. Derfor har jeg satt opp 2 fullkroppsprogram som jeg trener 3-4 ganger i uken. 3 ganger er vel det som blir mest realistisk i første omgang. Hva mener dere? Er det noen øvelser jeg burde fjerne / bytte ut med noen? Dag 1 : Bulgarsk utfall Markløft Chins ( foreløbig i "hjelpemaskin" ) Sittende roing Dips Brystpress Skulderpress Dag 2: * Knebøy
×
×
  • Opprett ny...