Gå til innhold

"tømming" etter tung markløft?


Arajntos

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvordan jeg ellers skal spør om det her, så jeg kjører bare hemningsløst på jeg så får jeg heller beklage senere :p

Er det flere som opplever at magen på en måte.. ja... "tømmer" seg etter man har trent tung mark ? Da mener jeg da sånn diare messig, men bare en enkelt gang etter jeg kommer hjem fra trening. Er ikke noe mer utover dagen eller noen ting, bare den ene gangen etter jeg kommer hjem fra tung marktrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Aner ikke hvordan jeg ellers skal spør om det her, så jeg kjører bare hemningsløst på jeg så får jeg heller beklage senere :p

Er det flere som opplever at magen på en måte.. ja... "tømmer" seg etter man har trent tung mark ? Da mener jeg da sånn diare messig, men bare en enkelt gang etter jeg kommer hjem fra trening. Er ikke noe mer utover dagen eller noen ting, bare den ene gangen etter jeg kommer hjem fra tung marktrening

Om du er "anspent" eller "psyker deg opp" vil du påvirke peristaltikken til tarmen. Det er normalt, men bør forsvinne etterhvert som du blir sterkere og har funnet *rutinen* din i løftet. Man har andre personer som har ekstrem defekasjonstrang før knebøy etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er "anspent" eller "psyker deg opp" vil du påvirke peristaltikken til tarmen. Det er normalt, men bør forsvinne etterhvert som du blir sterkere og har funnet *rutinen* din i løftet. Man har andre personer som har ekstrem defekasjonstrang før knebøy etc.

aha, sweet. Da har en lært noe nytt idag og! Og takk takk for svaret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er "anspent" eller "psyker deg opp" vil du påvirke peristaltikken til tarmen. Det er normalt, men bør forsvinne etterhvert som du blir sterkere og har funnet *rutinen* din i løftet. Man har andre personer som har ekstrem defekasjonstrang før knebøy etc.

Er det derfor jeg alltid må på toalettet etter PWO? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Eneste jeg kan tenke på at bevegelse gjør fordøyelsen mer effektiv og når man trener mark bruker man nesten vær eneste muskel i kroppen. Sånn sett vil det være mer logisk at fordøyelsen øker etter mark enn bicepscurl foreks.

plages heldigvis mindre av det nå, enn hva jeg gjorde før hahah, men er jo greit og vite at det er som det skal og ikke kroppen som protesterer vilt på et eller annet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...