Gå til innhold

Bli best med mental trening?


Nilsern

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

sjekk ut selvhjelps hylla på bokhandlene, du vil få sjokk over hva folk bruker penger på ;)

Jeg kødder ikke når jeg sier det, at jeg begynte, akkurat nå, å faktisk vurdere å skrive en bok.

Kult. Ny hobby :)

Men sånn back on-topic: jeg er ikke sånn ekstremt interessert i selvhjelps bøker, fordi jeg greier det overraskende bra selv, men jeg er interessert i selvforbedring på alle plan (elsker å lære noe nytt egentlig, og pyskologi er definitvt min greie), derfor jeg spurte hva greia var med denne boka og om den er verdt å kjøpe og lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh nå har den ikke akkurat satt seg i minnet mitt, men det har litt med visualisering og hvordan man skal oppnå suksess i det man driver med. Litt sånn "just do it"-mentalitet.

Skal også hjelpe deg til å forberede deg bedre til situasjoner som er viktige for deg, for eksempel et viktig møte eller en konkurranse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt...folk betaler penger for sånt?

Brb skriver en bok.

Er av han som blir ansett som den beste mentale treneren i Norge, og han brukes aktivt av div utøvere på landslaget. (eksempelvis Northug og Johnsrud-Sundby)

Er et ganske betydelig marked, spess hvis folk allerede veit at du veit hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er av han som blir ansett som den beste mentale treneren i Norge, og han brukes aktivt av div utøvere på landslaget. (eksempelvis Northug og Johnsrud-Sundby)

Er et ganske betydelig marked, spess hvis folk allerede veit at du veit hva du snakker om.

Jeg forstår at nytteverdien er kanskje relativ ifht hvem som leser den, men la oss ta et eksempel og si at du er dreven på selvhjelp selv uten å lese bøker: kan man lære noe nytt fra denne boka? Kjøper den glatt om det er noe givende der, typ nye synspunkter, perspektivmanipulasjon, etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...