Nilsern Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen som har lest Erik Bertrand Larssen - Bli best med mental trening og har noen synspunkter rundt boka/emne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf G. Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Anbefales. Eller hva Lloyd? Lloyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilsern Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Flotte greier! Skal ut på 13t flyreise til onsdagen, så må ha no å fylle tiden med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lloyd Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 En av de beste bøkene jeg har lest. Hands down. Han setter ting i perspektiv uten å egentlig gjøre noe. Når du er ferdig med boken så vil du forstå akkurat hva jeg mener. KamillaK, Kvelertak, pialates og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Super bok! Men den siste delen syns jeg ble litt kjedelig (regner da ikke med avrundingen, den var sykt bra). Nilsern 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Syns det var litt sykt at jeg tenkte at jeg nesten måtte lese boken en gang til og ta notater rett før jeg kom til den delen hvor han anbefalte akkurat det! Noen andre som hadde samme opplevelsen? Stining, Martbart og Olaf G. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lloyd Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Syns det var litt sykt at jeg tenkte at jeg nesten måtte lese boken en gang til og ta notater rett før jeg kom til den delen hvor han anbefalte akkurat det! Noen andre som hadde samme opplevelsen? Jeg gjorde det i hvertfall! AuroraMarie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addict Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Tror jeg må lese den en gang til. Fikk ingen AHA-opplevelse eller wow-faktor. Nilsern og Kathen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stining Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Fantastisk bok. Har lyst å lese den en gang til Nilsern 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilsern Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Bok innkjøpt. Håpe den overlever helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kort forklart: hva handler den om? Evt hva er hensikten med den boka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addict Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kort forklart: hva handler den om? Evt hva er hensikten med den boka? Meh nå har den ikke akkurat satt seg i minnet mitt, men det har litt med visualisering og hvordan man skal oppnå suksess i det man driver med. Litt sånn "just do it"-mentalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Meh nå har den ikke akkurat satt seg i minnet mitt, men det har litt med visualisering og hvordan man skal oppnå suksess i det man driver med. Litt sånn "just do it"-mentalitet. Vent litt...folk betaler penger for sånt? Brb skriver en bok. Aurelius, malenesofie, Aaandreaaa og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addict Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Vent litt...folk betaler penger for sånt? Brb skriver en bok. Det var det jeg og tenkte Som sagt, jeg fikk ingen AHA-opplevelser. Men jeg skjønner at jeg kanskje burde lese den på nytt. Folk går jo i taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Vent litt...folk betaler penger for sånt? Brb skriver en bok. sjekk ut selvhjelps hylla på bokhandlene, du vil få sjokk over hva folk bruker penger på Aaandreaaa og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 sjekk ut selvhjelps hylla på bokhandlene, du vil få sjokk over hva folk bruker penger på Jeg kødder ikke når jeg sier det, at jeg begynte, akkurat nå, å faktisk vurdere å skrive en bok. Kult. Ny hobby Men sånn back on-topic: jeg er ikke sånn ekstremt interessert i selvhjelps bøker, fordi jeg greier det overraskende bra selv, men jeg er interessert i selvforbedring på alle plan (elsker å lære noe nytt egentlig, og pyskologi er definitvt min greie), derfor jeg spurte hva greia var med denne boka og om den er verdt å kjøpe og lese. Astriiiixxx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Meh nå har den ikke akkurat satt seg i minnet mitt, men det har litt med visualisering og hvordan man skal oppnå suksess i det man driver med. Litt sånn "just do it"-mentalitet. Skal også hjelpe deg til å forberede deg bedre til situasjoner som er viktige for deg, for eksempel et viktig møte eller en konkurranse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Vent litt...folk betaler penger for sånt? Brb skriver en bok. Er av han som blir ansett som den beste mentale treneren i Norge, og han brukes aktivt av div utøvere på landslaget. (eksempelvis Northug og Johnsrud-Sundby) Er et ganske betydelig marked, spess hvis folk allerede veit at du veit hva du snakker om. Lloyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er av han som blir ansett som den beste mentale treneren i Norge, og han brukes aktivt av div utøvere på landslaget. (eksempelvis Northug og Johnsrud-Sundby) Er et ganske betydelig marked, spess hvis folk allerede veit at du veit hva du snakker om. Jeg forstår at nytteverdien er kanskje relativ ifht hvem som leser den, men la oss ta et eksempel og si at du er dreven på selvhjelp selv uten å lese bøker: kan man lære noe nytt fra denne boka? Kjøper den glatt om det er noe givende der, typ nye synspunkter, perspektivmanipulasjon, etc etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addict Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Skal også hjelpe deg til å forberede deg bedre til situasjoner som er viktige for deg, for eksempel et viktig møte eller en konkurranse. Ja, visualisering Du var bare flinkere til uttype det, hehe AuroraMarie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.