Gå til innhold

Treningssko


Nich

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Kjøpte de i str 48 en gang, og de er tydigvis store i størrelsen. Ser seriøst ut som en klovn med de når jeg har shorts.

Hahhaha, ser det for meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte de i str 48 en gang, og de er tydigvis store i størrelsen. Ser seriøst ut som en klovn med de når jeg har shorts.

Jeg måtte ha 43 og jeg bruker normalt 44. Converse må ikke være for store, da blir de altfor slaskete og da kan man like godt trene i sokkelesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er jeg jo jente, og sko er jo noe som er kjempe kjekt!! Så snublet jeg over disse tidligere i dag http://www.shoeboxnorge.com/Damesko/Nike-Shox/Air-Shox-NZ/Nike-Shox-NZ-2.0-SI-Women-s-Running-Shoe-127/

men så er jeg litt usikker, for jeg har hørt noe om at shox ikke er de beste skoene å trene med?

De er liksom mer "pynte treningssko" som man bruker når man skal se sporty ut på vei til butikken...Er dette bare tull eller fakta?:p

Det er kun pynte sko! De er jo ekstremt populære, men med tanke på demping, så er det ingen :D

Nike norge, sier selv at dette er sko som har blitt feil tolket som en godt dempet sko til trening. Det er rett og slett en fritids sko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder løpesko, så bør det så absolutt prøves før man kjøper de. Man bør også vite om man overpronerer/normal pronasjon/underpronerer, får å unngå skader og for å få et mer effektivt løpsteg.

http://www.xxl.no/tips--rad/sko/valg-av-riktig-lopesko/cdcc326a-6179-417d-b836-598417edc74b/3

Når det gjelder styrketrening, så bør man ha en sko med flat såle (for stablitet) og en med myk gummi (for godt grep).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kun pynte sko! De er jo ekstremt populære, men med tanke på demping, så er det ingen :D

Nike norge, sier selv at dette er sko som har blitt feil tolket som en godt dempet sko til trening. Det er rett og slett en fritids sko..

Må si meg uenig i det med god demping. Jeg synes de er veldig gode å bruke. Pyntesko er de nok ja :)

Men det er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...