Gå til innhold

Treningssko


Nich

Anbefalte innlegg

Samma her. Har ein fiks idé om at det er FIVE FINGERS som skal gjøre med til en gaselle.

Hoppe og sveve rundt, over stokk og stein ! Kommer til å bli skremmende grasiøs med mine få og lette kilo.

Da tror jeg vi deler ambisjoner og drømmer! Jeg ser for meg at jeg har kjøpt meg en kort løpeshorts for anledningen, sammen med en heftig teknisk skjorte. Så løper jeg mellom røtter og trær på en skogssti inn i solnedgangen med favorittmusikken på øret.

Alt i alt skal det se ut som Nike og Apple har spleisa på reklame, regissert av Aune Sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Nokon som har fleire erfaringar å dele her?

Eg er på jakt etter sko til mark/bøy med flat sole. Har eit par Otomix Stingray i dag, men innersolen er begynt å bli skeiv, så eg vil prøve noko nytt.

Her er litt eg har kome over så langt. Fleire anbefaler Feelmax, men eg finn ikkje nokon som leverer dei.

Otomix @ fitnessfactory

Vivo @ x-life.no

Vivo 2 @ barefootshoes.no

[url=http://www.x-life.no/vivobarefoot/C_42_106]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...