Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Selv om viftereima er gåen kan en fint kjøre. Normalt helt til batteriet er flatt, noe som kan skje rimelig fort siden den ikke lader. Kjørte selv min forrige bil til skraphaugen uten viftereim. Litt tungt på rattet og dårlige bremser da, siden ABS'en også kobles ut Reima i seg selv trenger ikke å koste mer enn et par hundre kroner, igjen avhengig av hvilken bil du har. Om du ikke har noen til å hjelpe deg med å bytte kommer det vel på en 1500-2000 kr totalt kanskje. Er nok mye å spare på å ringe litt rundt til forskjellige verksted Edit: For øvrig er det rimelig enkelt å se om viftereima fortsatt er intakt. Hva er viftereima inni den røde greia di? Har en escort Siter
FatUnicorn Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Ikke hvis det er en renault:P På ingen måte Den står på Finnsnes og venter på deg Afterall 1 Siter
Afterall Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Hva er viftereima inni den røde greia di? Har en escort Vel, nå kjenner jeg ikke Escorten så veldig godt, men jeg antar heller ikke den har så mange synlige drivreimer å velge mellom. Så om du finner en drivreim mellom noen løpehjul i det røde området på bildet, så er det ganske sikkert den Ca. dette: Siter
Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 På ingen måte Den står på Finnsnes og venter på deg Du pirrer meg. Skal til Tromsø i morgen så hvor står den da? FatUnicorn 1 Siter
FatUnicorn Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Du pirrer meg. Skal til Tromsø i morgen så hvor står den da? Haha, midt i sentrum ^^ Siter
Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Vel, nå kjenner jeg ikke Escorten så veldig godt, men jeg antar heller ikke den har så mange synlige drivreimer å velge mellom. Så om du finner en drivreim mellom noen løpehjul i det røde området på bildet, så er det ganske sikkert den Ca. dette: Kan man bare pille den på plass om den er løs ? Siter
Afterall Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Kan man bare pille den på plass om den er løs ? Er nok dessverre ikke så enkelt Den må være passe stram og greier for at den ikke skal hoppe av igjen^^ Siter
Bjarte Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Det er en ting jeg lurer på. Hva skal jeg bruke den seksie båddien til når den blir seksi (etter at jeg har trent hardt og spist rett veeeldig lenge)? Siter
missi Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 vise den frem her inne på forumet vel Bjarte 1 Siter
Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Vel, nå kjenner jeg ikke Escorten så veldig godt, men jeg antar heller ikke den har så mange synlige drivreimer å velge mellom. Så om du finner en drivreim mellom noen løpehjul i det røde området på bildet, så er det ganske sikkert den Ca. dette: Hvor? Siter
Afterall Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Normalt skal den være på venstre siden på det bildet, på motorens side. Litt vanskelig å se fra den vinkelen, men om du lener deg over og ser nedover, slik at du skal kunne se ned i bakken mer eller mindre, så skal den være synlig. Er den ikke der, så se etter 2-4 løpehul av typen på bildet lengre oppe Siter
Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Normalt skal den være på venstre siden på det bildet, på motorens side. Litt vanskelig å se fra den vinkelen, men om du lener deg over og ser nedover, slik at du skal kunne se ned i bakken mer eller mindre, så skal den være synlig. Er den ikke der, så se etter 2-4 løpehul av typen på bildet lengre oppe Den var der. Den var på hjulene og sånt også, men den var ikke pen akkurat Hvor er dynamoen, hvordan ser jeg evt. galskap? Siter
Afterall Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Den var der. Den var på hjulene og sånt også, men den var ikke pen akkurat Hvor er dynamoen, hvordan ser jeg evt. galskap? Den var ikke pen? Hva vil det si? Kan hende noe har skjedd med strammingen, eller at et lite løpehjul er dårlig slik at reima slites borti motorblokka. Tror neppe du kommer til dynamoen og om det eventuelt er synlig med galskap Siter
Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Den var ikke pen? Hva vil det si? Kan hende noe har skjedd med strammingen, eller at et lite løpehjul er dårlig slik at reima slites borti motorblokka. Tror neppe du kommer til dynamoen og om det eventuelt er synlig med galskap Dvs at du ser at den ikke er ny. Hehe. Den var ikke sånn heeeelt stram da....tok borti den og den ga liksom litt etter. Vet ikke hvor stram den skal være, om det skal være helt umulig å røre den etc etc. Siter
LeanMachine Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Virkelig? Var ganske sikker på at skulderpress godt kunne gjøres med manualer. (også j.fr Asle Bøes gjennomgang) Trodde beinstillingen hadde mer å si. (smalere beinstilling ved militærpress) Var hvertfall det jeg trodde og det jeg har lært, men jeg kan jo ta feil. Siter
LeanMachine Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Det er en ting jeg lurer på. Hva skal jeg bruke den seksie båddien til når den blir seksi (etter at jeg har trent hardt og spist rett veeeldig lenge)? Øøøøøøm bare være awesome? Bjarte 1 Siter
Afterall Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Dvs at du ser at den ikke er ny. Hehe. Den var ikke sånn heeeelt stram da....tok borti den og den ga liksom litt etter. Vet ikke hvor stram den skal være, om det skal være helt umulig å røre den etc etc. Det er jo en gummireim, så den skal selvfølgelig være litt elastisk Om den henger greit på, og ikke er 'skrelt' i kantene (som tyder på at den tar borti noe når motoren sviver), så bør den være i orden. Klart lettest å se når motoren er i gang da, så om du får start på den med starthjelp, så sjekk under panseret om reima går greit rundt Lukter det forresten gummi under panseret? Ligger det noe som kan ligne på 'avskrell' eller gummibiter noe som helst sted? Siter
LeanMachine Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Hoppetau: hva er en bra treningrutine for det? jeg mener, det er noen som har en ide om hva slags 'intervaller' som kan brukes som er effektive, om dere skjønner hva jeg mener? Har et i skapet som jeg kan ta i bruk så jeg tenkte hvorfor ikke hehe Siter
Velvet Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Det er jo en gummireim, så den skal selvfølgelig være litt elastisk Om den henger greit på, og ikke er 'skrelt' i kantene (som tyder på at den tar borti noe når motoren sviver), så bør den være i orden. Klart lettest å se når motoren er i gang da, så om du får start på den med starthjelp, så sjekk under panseret om reima går greit rundt Lukter det forresten gummi under panseret? Ligger det noe som kan ligne på 'avskrell' eller gummibiter noe som helst sted? Tror etter mye forskning at den kan mangle dynamoreima/drivreima. Evt så er den bare tom for batteri - jeg får ikke lada den nå siden jeg ikke har kabler eller annen bil å lade med MEN, prøvde den nå nettopp og da var den mer sånn standard tom for batteri, eller tom for bensin, så jeg heller en kanne bensin på og venter på starthjelp Lukter ingenting under panseret. Siter
Chris22 Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 hvordan er benstillingen i militærpress? Bruker selv å sette den ene foten bak den andre for bedre stabilitet. Er det riktig? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.