Gå til innhold

Er jeg normal?


Solstråle

Anbefalte innlegg

Jeg er 19 år, 155cm høy og veier ca 50kg.

Mine mål:

bryst: 80cm

midje: 63cm

hofte: 78cm

lår: 54cm

rumpe: 90cm

rundt begge lår, målt rett under rumpa: 90cm

Er jeg normal? føler liksom at jeg er så mye større enn andre jenter på min høyde.

Jeg synes jeg har veldig kraftig underkropp. Har liksom en sånn klump på innsiden av låret som jeg sliter veldig med å få vekk. Noen tips om hvordan jeg kan få den vekk? Har lest om flere som har hatt dette som har operert det vekk, er det virkelig ikke noen andre muligheter for å bli kvitt det? Ønsker meg innerlår som liksom er litt mer rett strek fra kne og opp, ser så rar ut i skjørt og kjoler når lårene buler ut sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som Aurora Marie sier, du er helt normal. På din egen unike måte, selvfølgelig, men fremdeles normal. Du har en helt normal vekt på høyden din og helt fine mål. Du har sannsynligvis heller ingen "klump" på innsiden av låret, det er bare hud, fett og muskler, slik alle jenter har, og du skal ikke trenge å fjerne det, definitivt ikke med en operasjon. En gjennomsnittlig jente vil ikke ha "innerlår som liksom er litt mer rett strek fra kne og opp" fordi dette innebærer en farlig lav fettprosent. Jeg skjønner at det ikke er lett, men prøv å tenk mindre på hva du finner negativt med kroppen din, og mer på hvordan du kan fremheve det du finner positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på din høyde! Du har nesten(varierer med 1-2cm) samme mål som det jeg hadde rett før sommeren, og jeg er 1 cm høyere enn deg. Veide på denne tiden 2-3kg mer enn deg(+ikke eksisterende pupper).

Bare for å vise, jeg er til høyre på bildet her, så jeg vil si du virker helt normal!

[ATTACH]128113[/ATTACH]

(ikke spørr hvorfor vi var kledd slik.. :roflmao:)

Og jeg har enda større lår i dag, og er fornøyd med det :rolleyes:

post-31185-14440965774404_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 år, 155cm høy og veier ca 50kg.

Mine mål:

bryst: 80cm

midje: 63cm

hofte: 78cm

lår: 54cm

rumpe: 90cm

rundt begge lår, målt rett under rumpa: 90cm

Er jeg normal? føler liksom at jeg er så mye større enn andre jenter på min høyde.

Jeg synes jeg har veldig kraftig underkropp. Har liksom en sånn klump på innsiden av låret som jeg sliter veldig med å få vekk. Noen tips om hvordan jeg kan få den vekk? Har lest om flere som har hatt dette som har operert det vekk, er det virkelig ikke noen andre muligheter for å bli kvitt det? Ønsker meg innerlår som liksom er litt mer rett strek fra kne og opp, ser så rar ut i skjørt og kjoler når lårene buler ut sånn.

Det eneste unormale ut fra denne posten er det faktum at du tviler om du er normal. Dersom du har problemer med selvbildet ditt anbefaler jeg sterkt at du oppsøker proffesjonell hjelp, ikke bekreftelse på et forum (da kompetanse/seriøsiteten her inne kan variere kraftig!) Ønsker deg all mulig lykke til i livet.

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...