Tommy T Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Kan noen 'eksperter' hjelpe? Jeg har trent helkroppsprogram ca.1,5 år og kroppen reagerer raskt på trening over tid. Med en gang jeg følger program over en god periode uten opphold syns det og jeg blir større. Utfordringen min er at jeg vil ikke bli større, men bare definert ved at musklene mine syns. Er det bare diett som teller ? Altså få ned fettprosent eller endre program m 8-10 øvelser 3x10 reps 3 ganger i uken? Håper på litt veiledning da ønske om å få større muskler ikke er stor men at de syns er viktigere;) På forhånd, Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanderL Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Lavere fettprosent , spis i underskudd og du blir mer definert. Ole Andreas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hater når jeg blir for stor uten å prøve. Men ja, bare spis mindre så skal du se at fremgangen stopper fort opp. Ejohn, Vinivega, PT · Espen B. Andersson og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 kaloriunderskudd og kardio. Si "ha det" til muskelvev og fett. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy T Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Ok, så bare kjøre på med samme trening? Har splitt nå,men trener hele kroppen. Og legge inn litt Cardio med mindre kalorier. Spiser nesten ikke karbs i det hele tatt, bortsett fra litt havregryn av og til Takk og kom gjerne m flere tips,vil jo ikke miste musklene, ikke øke men de dvase ut. Kan ha noe m fettet som ligger i veien:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Om du vil at musklene skal syntes er det ofte lurt å spise en del karb:) Karb gjør at musklaturen ser mye mer fyldig ut;) Men det er klart at det hjelper dårlig om du har for mye fett over som skjuler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy T Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Om du vil at musklene skal syntes er det ofte lurt å spise en del karb:) Karb gjør at musklaturen ser mye mer fyldig ut;) Men det er klart at det hjelper dårlig om du har for mye fett over som skjuler;) Takk ! Jeg er helt grønn på dette. Profil bildet midt er fra i sommer med 2-3 mnd styrketrening 3 ganger i uken. J er for periode trener og vil skjerpe der, men holde meg til 3-4 ganger trening i uken. Jeg spiser Low carb året rundt noe som holder magen 'flat' forstår jeg deg riktig så bør j starte med mer karbo(ris,gryn. Poteter) for å bli mer definert og deffet? J tror jo at j går opp i vekt da. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Om du går opp eller ned i vekt er avhengig av ditt totale energiinntak VS uttak, ikke om du spiser karb eller fett.. Legg deg på et lite underskudd til du blir kvitt det fettet på kroppen du vil, så legg deg på vedlikehold og tren som normalt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Går det an å bli for stor uten steroider? Jeg ser ikke helt den, med mindre du er modell eller driver med en sport som "krever" at du er "liten" ThereseHag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Alle har forskjellige ønsker vettu Broseidon Selv om jeg tenkte det samme først selv;) Broseidon og SamGold 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg ser den, ThereseHag. Det er bare skjelden man hører gutter si det, men for all del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Bli sterkere mens du holder kroppsvekt konstant. Da blir du ikke større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Om formen din ligner profilbildet kan det vel ikke være mye fett du ønsker å miste? Å nesten ikke spise karbohydrater høres skummelt ut over lang tid. Du sier jo det selv, men det virker ikke som om du helt vet hva du driver med. Kanskje du burde lese deg opp på litt grunnleggende kostholdsteori. Det første du bør gjøre er å bli bevisst på hva du spiser. Legg ut her hva du spiser gjennom en dag/uke. Om du med det inntaket ikke blir slankere, må du sannsynligvis redusere inntaket, men uten å vite hva du spiser og uten kontroll på det, blir det fort tilfeldig, noe som ikke er bra. Driver selv og prøver å bli definert nå og det er ikke så lett. Vel, for noen er det det, men kroppen min liker å beholde det som er av fett nå. Ser ut som en sulteforet fange når jeg ser meg i speilet, men vet at mye av det er på grunn av lite karbohydrater. Faktisk merket jeg sist jeg gikk av diett at jeg så langt bedre ut en uke eller to etterpå. Går det an å bli for stor uten steroider? Jeg ser ikke helt den, med mindre du er modell eller driver med en sport som "krever" at du er "liten" Det høres kanskje rart ut, men jeg har også samme målsetning. Slik jeg ser det nå, ønsker jeg MAKSIMALT 5 kg mer med muskler og sannsynligvis mindre. Men jeg vil gjerne bli betydelig sterkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tronaldo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Driver selv og prøver å bli definert nå og det er ikke så lett. Vel, for noen er det det, men kroppen min liker å beholde det som er av fett nå. Ser ut som en sulteforet fange når jeg ser meg i speilet, men vet at mye av det er på grunn av lite karbohydrater. Faktisk merket jeg sist jeg gikk av diett at jeg så langt bedre ut en uke eller to etterpå. Carb refeeds? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Carb refeeds? Drikker en sjokomelk (90 g karbs) og spiser 150 g ris etter hver trening tre dager i uken, så jeg er usikker på om jeg egentlig trenger det. Hva tror du? Lurte på å legge fredagens trening slik at jeg får 4-5 timer på å kjøre i meg masse karbohydrater dog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.