Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

pingle;)

Pingle for å strimle biffen?

Nei, steik heller biffen ordentlig og strimle etterpå.

Men, hey. Fuck det. Et annet alternativ til myhli. Veit ikke om du har gjort det før, men det anbefales på det sterkeste.

Skaff deg en ordentlig biff av hest.

Billigere enn okse, latterlig mye mørere og bedre på smak.

1425557_573986876004837_1319134280_n.jpg

Soppstuing, ostegratinert brokkoli, løkringer, rødvinssaus, fritert schampi, brokkoli- og blomkålstuing, wokka gulrot med salt og pepper, skikkeli godt kryddra potetbåter, potetmos med baconbiter og purreløk, syltet ingefær, bakt potet med masse kryddersmør, asparges evt surret i bacon eller serranoskinke, stekt squash i terninger med salt og pepper, frisk ruccolasalat med fetaost, soltørkede tomater, valnøtter, sesamfrø og olivenolje, grillede tomatskiver med salt og pepper, stekte sjampijongskiver i smør med salt og pepper, smørstekt mais med salt, paprika fyllt med ris, erter og mais, augergin eller squash fylt med most aubergin, moste bønner, krydder, mais og ost på toppen gratinert i ovn eller stekte cherry-tomater.

Ikke alt sammen da... HEHE kødda, alt sammen samtidig :D:D:D:D

Annonse

Jeg har det med å bli så ekstatisk over den fine biffen jeg har kjøpt at jeg glemmer å kjøpe tilbehør. Har derfor prøvd ut biff med brød og biff med H-melk. Begge deler helt ok, føler det er biffen som trekker opp måltidet, tilbehøret var godt under middels.

Jeg har det med å bli så ekstatisk over den fine biffen jeg har kjøpt at jeg glemmer å kjøpe tilbehør. Har derfor prøvd ut biff med brød og biff med H-melk. Begge deler helt ok, føler det er biffen som trekker opp måltidet, tilbehøret var godt under middels.

http://www.youtube.com/watch?v=A7NdIs7QTLo

16 minutter inn.

Italiererne har skjønt t-bone.

Pingle for å strimle biffen?

Nei, steik heller biffen ordentlig og strimle etterpå.

Men, hey. Fuck det. Et annet alternativ til myhli. Veit ikke om du har gjort det før, men det anbefales på det sterkeste.

Skaff deg en ordentlig biff av hest.

Billigere enn okse, latterlig mye mørere og bedre på smak.

1425557_573986876004837_1319134280_n.jpg

Ja, hestebiff, that will be a first. :) Da må man vel til en slakter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...