Gå til innhold

Hvordan få sukkeret ut av kroppen?


Kj3rsti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde en detox for lenge siden, grønn, oljete gugge blandet i 1 liter vann, smakte grusomt. Det er mulig at det hadde en eller annen effekt siden jeg måtte på do å tisse hele tiden, men jeg vet ikke hvor sannsynlig det er.. Gjorde ikke noe skade i hvert fall.

Tror det var en av de mest vanlige som blir solg på helsekosten. Det kan jo være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en detox for lenge siden, grønn, oljete gugge blandet i 1 liter vann, smakte grusomt. Det er mulig at det hadde en eller annen effekt siden jeg måtte på do å tisse hele tiden, men jeg vet ikke hvor sannsynlig det er.. Gjorde ikke noe skade i hvert fall.

Tror det var en av de mest vanlige som blir solg på helsekosten. Det kan jo være verdt et forsøk.

Du måtte veldig på do å tisse fordi du drakk 1 liter med væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde en detox for lenge siden, grønn, oljete gugge blandet i 1 liter vann, smakte grusomt. Det er mulig at det hadde en eller annen effekt siden jeg måtte på do å tisse hele tiden, men jeg vet ikke hvor sannsynlig det er.. Gjorde ikke noe skade i hvert fall.

Tror det var en av de mest vanlige som blir solg på helsekosten. Det kan jo være verdt et forsøk.

Det kan jo være verdt et forsøk? ;)

Alternativt så kan du heller gi disse pengene til Røde Kors eller Norsk Folkehjelp, så er det ikke helt meningsløst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...