Jump to content

Ebi

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Bekkenløft er en god øvelse for bekken. På core muskulatur vil jeg anbefale rygghev og planke! :-) gjerne kjør planke på fitnessball dersom ryggheven blir vond, kjør ryggstrekk istedenfor i begynnelsen :-)
  2. Jeg ville ha tilført gjerne utfall, og leg extension.
  3. Stemmer, du trener samme musklene to dager ja. Jeg personlig ville fokusert mer på leggene den "lette" dagen. Da dette fort kan bli en muskel som har vanskeligheter for å vokse, ihvertfall hos meg.
  4. Jeg ville kjørt: Knebøy, Leg extension, strake markløft og tåhev. Eventuelt også lårcurl.
  5. Nå går det i The Monster av Eminem
  6. Som nevnt tidligere i tråden, prøv salt eller salt mat
  7. Tror hovedproblemet ditt her er at du kjører for mange øvelser. Kutt i øvelsene, og kjør gjerne 5 øvelser, det holder i massevis.
  8. Hva er ditt beste motivasjons quote?
  9. Noen som har oppskrift på proteinbarer?
  10. Ebi

    Tips mot søtsug?

    Noen på forumet som har noen geniale tips til å stille søtsuget?
  11. Ebi

    Omega-3

    Hvordan defineres NOK omega-3?
  12. Ebi

    Omega-3

    Det er mye omdiskutert angående bruken av omega 3, om det strengt tatt er nødvendig eller om det bare er bortkastede penger. Hvilke synspukt har dere til bruk av omega-3? Hvis dere bruker Omega-3, hvilke helsevinnende effekt mener dere dette gir?
  13. Hei, Ny her på forumet, så vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, men spør uansett: Noen som har noen gode tips til hvordan dere spiser cottage cheese, synes ikke det er så veldig spennende i seg selv. Selv har jeg prøvd å blande med ananas, anbefales! Håper på spennende innspill!
×
×
  • Create New...