Jump to content

Kj3rsti

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Kj3rsti

  • Rank
    Newbie

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.flickr.com/photos/overbokjersti/
  1. Ja, det er jo selvsagt. Men å spørre om tips til hvordan fikse det selv er vel igrunn det jeg er ute etter
  2. På en måte. Nå er det slik at jeg har spist veldig dårlig over en lengre periode og har mye i kroppen som jeg må få ut. Og det er slik at jeg jobber i en sjokoladebutikk og har store vanskeligheter med å stå imot fristelsene. Lurer på om noen har noen gode tips til hvordan rense kroppen for shit... altså en diett eller noe som funker til å holde seg unna søtsaker?
  3. Haha, neida! Men poenget er: hvordan få sukkersuget ut av systemet?
  4. Hallo alle spreke og sunne sjeler. Og kanskje også dere som ikke er det. Jeg vet med meg selv at jeg nå har en kropp fyllt med masse sukker. Noe jeg gjerne vil bli kvitt. Og jeg vil gjenre unngå å fylle på med mer av denne shiten. Tips til hvordan kvitte seg med dette og ikke fylle på med mer?
  5. Ikkje dumt, fint at du delte denne hemmelig ingrediensen med meg da!
  6. Det så enda mer enkelt ut! Det liker jeg. Jeg prøver meg på begge to å ser hvem som faller i best smak hos meg og min kjære. Trener dere to sammen forresten? Har du noen gode tips til hvordan jeg kan få med meg kjæresten på trening? hehe.
  7. Hoho, dette kan bli spennende! Takk skal du ha!
  8. Høres slettes ikke verst ut, og heller ikke umulig for en nybegynner Jeg prøver det ut! Kan man bruke vann istede for melk her eller vil det ødelegge smaken?
  9. Har du en superduper oppskrifter på noen gode shaker jeg kan lage som mellommåltid / før og etter trening? (styrketrening) - fint om den smaker godt og ikke er så vanskelig å lage Ha en konge dag!
  10. Åååååh, se der! Tusen takk. Hvor kjøper man slik proteinpulver da? Og hva skal man ikke kjøpe av slike pulvere? Ser jo at det finnes alt for mange mulgiheter. Blir utrolig forvirret, hva er det egentlig man trenger av dette? :s og hva bør man spise/drikke som mellom måltid? eventuelt når i forhold til treningsøkter. Trener nesten alltid mellom 15 - 22 ofte har jeg flere økter med ulik trening på dette tidsrommet. Eksempel: Onsdager: 17-18 styrke, 19.30 - 21.00 Dans (moderne) Hva spiser man mellom der? eventuelt drikker? Noen som har en god oppskrift på Grovt brød (som selv en udugelig kokk/baker kan klare å lage) Nok en gang, tusen takk for all respons!
  11. Du har nok mye rett der altså! =) Jeg er jo helt ny i dette gamet så må vel bare starte et sted! Her er det jo ihvertdall mange tips å hente! Dersom jeg trener minimum 2 timer daglig, hvordan bør man spise da? - To av dagene er harde styrkeøkter, mens resten er bevegelighet og kordinasjon! Og hva bør man ha i kjøleskapet til enhver tid? Nok en gang, tusen takk for gode tips!
  12. Jeg er jo veldig glad i kylling, men må bli flinkere til å lage fisk (har det for meg at det er vanskelig å lage fisk) Merker jo at bare to dager her inne fører til menesker som faktisk er interesserte i å hjelpe så det er superdupert. Hvor trener du selv? Oj, tusen tusen takk. Det er en fryd å høre! =D
  13. Ja, det var det da... det er jo bare enormt pinlig. Pålegg er ofte phiadelfiaost, eller hvordan man skriver det, leverpostei eller skinke. Middag går i mye kyllingretter, ofte med ris. Pasta, osv... har alt for ofte pizza (hjemmelaget) men hva jeg spiser nå hjelper meg ikke. Så hva burde man spise?
  14. Det ser vel ganske normalt ut. Men supersundt er det ikke. Frukt til frokost 2 brødskiver lunsj nr1 2 brødskiver lunsj nr2 variert mellom måltid Middag (det skal sies at jeg sjeldent vet hva jeg putter i meg, jeg er elendig på å lage mat og jeg klarer sjeldent å holde meg til en spiseplan, men det har kanskje noe med at jeg aldri helt har hatt en heller) Så kom gjerne med tips!
×
×
  • Create New...