Gå til innhold

Hvor mye bruker du på treningsklær i året?


Bellarack

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år har jeg brukt en god del siden jeg har gått ned 3 størrelser, men til vanlig bruker jeg svært lite. Er vel oppe i nærmere 2000 i år. Og ja, jeg kjører HM, orker ikke å bruke flere 100kroner på en tights som kommer til å være for stor etter 3 mnd, og sportbhene til hm funker kjempefint når jeg ikke har monsterboobs lengre heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg brukt en god del siden jeg har gått ned 3 størrelser, men til vanlig bruker jeg svært lite. Er vel oppe i nærmere 2000 i år. Og ja, jeg kjører HM, orker ikke å bruke flere 100kroner på en tights som kommer til å være for stor etter 3 mnd, og sportbhene til hm funker kjempefint når jeg ikke har monsterboobs lengre heller :)

Er det Iron Maiden jeg ser på den skjorta? *me like* :D

Sorry for litt off-topic, men var på Airbourne-konsert i forgårs og er fortsatt litt i ekstase :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen aldri tenkt over det, men det blir vel en del penger i året. Hvor mye har jeg ikke peiling på, men vil tro at 2013 er mitt dyreste år til nå. Bare i oktober har jeg kjøpt en tights fra 2XU, tights og topp fra Nike og sko fra Asics. Føler ikke det er så gale å bruke en del penger på treningsklær, for jeg vet at det er noe jeg kommer til å bruke masse. Om jeg hadde trent i ei gammel t-skjorte fra fotballcup i 07 og en utvasket tights med hull på knærne, så hadde jeg ikke orket å se meg selv i speilet på treningssenteret og motivasjonen ville sunket, men respekt til de som klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle svare i tråden selv også! :) Har akkurat hatt storopprydding i treningsklærne mine. Synes jeg har brukt lite penger på treningsklær tatt i betraktning at trening er min eneste hobby og at det er disse klærne jeg bruker aller mest. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke mer penger på det! Kjøper treningsklær overalt, og ulike merker i forhold til om det er singlet, tights eller sportsbh jeg kjøper. Er ganske prisbevisst da - og det er mye salg rundtforbi om man følger med litt!

Nå skal det sies at jeg ikke bruker penger på kjoler og vesker da - får jo aldri brukt det uansett :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg nett nytt superundertøy i går. Ble nye løpesko i sommer. Har en avtale med meg selv om at jeg ikke skal kjøpe noen flere tightser før rumpa ser bra ut i en jeg har fra før av :p Har masse HM og Cubus treningstøy og et par tightser fra 2xu. Ja, tøyet fra cubus og HM er billig, men kvaliteten suger, så jeg vil heller legge mer penger i treningsklær som jeg vet varer. ( ikke nødvendigvis BB cammo, eller BB i det heletatt ;p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

I året? Hm, anar ikkje. Er så utruleg dårleg til å hugse prisar, men er ikkje av dei som brukar mest pengar. Prøvar å begrense meg, då det bør stå i stil med inntekta:p

Shortsar og sånn har eg arva etter broren min eller fått i gåve, så dei har eg ikkje betalt noko for (begynt å bli ein god del år gamle uansett, så tel dei ikkje med).

Som regel brukar eg vanlege bomullstoppar(kvardagstoppar) å trene i, usikker på kva dei kostar.

2012:

Fikk joggesko i gåve (1500,-)

Treningsbukse + overdel ca 1000,- (eller var dette i 2011?)

= 2500,-

2013:

Ulltrøye og stillongs 500,-

Ny turbukse: 500,-

Nye fjellsko: ca 2000,-

Stor tursekk: kanskje 2000,-

Ny slalomhjelm ca 500,-

= 5500,-

(litt mykje pengar, då både tursekk og sko kostar litt).

2014:

Treningsbukse som når nedom kneet: 2-300,-

Har planer om å kjøpe meg treningsjakke, så eg har noko å gå, jogge, sykle og gå på ski i.

Muleg eg må ha meg ny treningsbukse, begynner å bli litt slitt den gamle. Samt ein ny shorts. Om eg finn ein god sekk i passeleg dagsturstørrelse, kjøper eg nok den og.

Så blir vel litt pengebruk i år og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte rundt 5000kr i fjor. Det er snakk om 2par sko og 26 plagg. Alt på tilbud, eller fra HM :) Startet ordentlig i januar, og frem til da hadde jeg kun trent i joggebukse og vanlig t-skjorte. En venninne fikk meg til å prøve tights, så etter 2 uker gikk jeg til innkjøp av mine første skikkelige treningsklær. Liker mye bedre å trene i det, da jeg ikke føler meg helt gjennomvåt.

Så langt i år har jeg klart å bruke 1000kr, det var et par nye sko og en ny bh. Har en følelse av at jeg kommer til å bruke mer i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg vel brukt 2700 på sko (løfte og løpesko), og kanskje 5-600 på shortser og trøyer.

Ellers har det vært trøyer som "premie" etter blodgiving, pluss noe i gaver.

Det er vel det jeg har brukt på 2-3 år i klær :p

Forsåvidt sko og greier til sykkel også, sleng på 2.5k der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert kronisk syk lenge, og er det fremdeles så det har ikke blitt så mye nytt på flere år i og med at jeg ikke har trent. 2-3(?) år siden brukte jeg i hvertfall helt sikkert nærmere 6000,- da jeg kjøpte nye sko, tre tights, 3 topper, 2 sportsbh, hansker, pulsklokke, sokker, iphone-greie å ha på armen, treningsbag osv...

I år har jeg brukt 1000,- så langt da jeg bestillte en 2xu tights i går. Jeg prøver å få trent bittelitt selv om det egentlig ikke går, og begge de lange tightsene mine er skikkelig grusom kvalitet på, og 3/4 tights er ikke noe for vinterstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...