Tuba Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ofte så sit eg og glor på internettet, men iblandt er det tomt for nye ting. For å løyse dette problemet så googler eg diverse ord, trykker bilete og sjår kva eg får. I dag prøvde eg først "Skrukken"(Harald Eia sitt ord) og fant ut at det er ein plass i Bremanger. Etterpå søkte eg på "styrkeløft" der fant eg eindel bilete av Pinglo (linselus) No søkte eg nettopp på "fisting", der var det ingen bilder av Pinglo. Istaden var det mange drøye bilder som eg ikkje vil gå inn på, men dei skal ha for oppfinnsomheten. Kva gjer dykk når internettet er tomt? Stephanie F, EgF, Aurelius og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 www.fulltilt.com/ http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=147 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersbob Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ofte så sit eg og glor på internettet, men iblandt er det tomt for nye ting. For å løyse dette problemet så googler eg diverse ord, trykker bilete og sjår kva eg får. I dag prøvde eg først "Skrukken"(Harald Eia sitt ord) og fant ut at det er ein plass i Bremanger. Etterpå søkte eg på "styrkeløft" der fant eg eindel bilete av Pinglo (linselus) No søkte eg nettopp på "fisting", der var det ingen bilder av Pinglo. Istaden var det mange drøye bilder som eg ikkje vil gå inn på, men dei skal ha for oppfinnsomheten. Kva gjer dykk når internettet er tomt? Reddit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Fleire spanande forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Eg fant ein youtube video som var ganske spesiell.. Astriiiixxx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Klarer ofte å slå ihjel litt tid på imgur.com.. ronniba 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Eg fant ein youtube video som var ganske spesiell.. Spesiell ja... pent ordvalg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 9gag.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BluebearWebcoaching Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Leser en bok Tutogkjør, Afterall, Ulrik og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Leser en bok Word. Da både internett og tv var tomt i dag, begynte jeg å lese krim for første gang (unntatt Agatha Christie og Frøken Detektiv). God forby fag på en lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Tuba du kan jo alltids surfe Tonetta sin kanal på tuben... Evt andre godsaker som: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BluebearWebcoaching Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Word. Da både internett og tv var tomt i dag, begynte jeg å lese krim for første gang (unntatt Agatha Christie og Frøken Detektiv). God forby fag på en lørdag. 1. The signal and the noise 2. The 7 habits of highly effective people 3. The power of habit (Must read!) 4. Never let go Listen er lang, men dette er noen *jeg vil ikke skole* bøker jeg synes er moro! Spesielt nummer 3 er veldig bra. Ble veldig oppslukt av den Stine smurfine og Espen Espelund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indiska Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 /b/ Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 /fit/, /pol/, /ck/, /lit/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indiska Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 /fit/, /pol/, /ck/, /lit/ /an/ CATSCATSCATS Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det BluebearFastform sa Evt Jason Silva på repeat til du våkner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 cliphunter.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline84 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Eg fant ein youtube video som var ganske spesiell.. Hahaha, MÅTTE jo vere tatt ut fra "Nårje" den der ja! De vet å tøye grensene maks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afterall Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Word. Da både internett og tv var tomt i dag, begynte jeg å lese krim for første gang (unntatt Agatha Christie og Frøken Detektiv). God forby fag på en lørdag. KRIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas O Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Loker på YouTube. Og blant mine 2 300 favorittvideoer (ja, loker vel regelmessig) trykker man seg bare videre på "related videos" og får evig underholdning. Var det noe sært det var snakk om? http://www.youtube.com/watch?v=zGJhvXmxNik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.