Gå til innhold

Noen som har hørt om TR90 (slankeprogram) ?


Rodolfo

Anbefalte innlegg

Jobber som PT på et senter der sjefen vil vi skal selge dette som et alternativ til folk som vil ned i vekt. Jeg er skeptisk. Piller som skal "øke forbreningen", proteinbarer og KOMBINERT MED EN DIETT OG MOSJON så vil det virke...koster helt for jævlig mye også. Min erfaring er at diett og mosjon funker uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måltidserstattere og kosttilskudd? Enda ett "fantastisk system"? Og uten ingrediensliste, kun en ullen lovnad om naturlige ingredienser?

Høres ut som om sjefen din tjener på dette personlig kanskje???

Lurer på det jeg også...Personlig liker jeg det ikke, og jeg nekter å stå bak noe som er enda et "fantastisk system".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel Nuskin sine tr90 produkter det er snakk om. En "kur" som varer 3mnd koster 7400,- Også må man vist legge om kosten og trene så og så mange ganger i uka da selvfølgelig, så da kan man vel spørre seg selv hva det er som gjør at man går ned? ;)

what?? 7400? Holy cow. Man skal være ganske skruppelløs for å pushe noe sånnt. Og passe tett i nepa for å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TR90 er det første genetiske vektprogram basert på Nu Skin sin Age Loc - teknologi ( anti- aldring). Her er det snakk om regenerere cellene slik at de "oppfører" seg mer som om de / vi var yngre ( gjelder både hjerne, hjerte, musulatur, seksualdrift, og nå altså i forbindelse med hvordan fettcellene oppfører seg). Så nei, det er ikke et nytt pulver- program. Og sjekk ut Nu Skin / Pharmanex, de har 150 forskere, og teknologien er publisert i vitenskapsblad som Science. Det er allerede norske med gode resultater på TR90, så får vi se da i tiden fremover om det funker på de som har fått det i Norge nå :) De har penger til å forske på gener, og bidrar nå med flere produkter for å rense kroppen / cellene, slik at organene kan holde seg mer " vitale" gjennom livet. Enkelt forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR90 er det første genetiske vektprogram basert på Nu Skin sin Age Loc - teknologi ( anti- aldring). Her er det snakk om regenerere cellene slik at de "oppfører" seg mer som om de / vi var yngre ( gjelder både hjerne, hjerte, musulatur, seksualdrift, og nå altså i forbindelse med hvordan fettcellene oppfører seg). Så nei, det er ikke et nytt pulver- program. Og sjekk ut Nu Skin / Pharmanex, de har 150 forskere, og teknologien er publisert i vitenskapsblad som Science. Det er allerede norske med gode resultater på TR90, så får vi se da i tiden fremover om det funker på de som har fått det i Norge nå :) De har penger til å forske på gener, og bidrar nå med flere produkter for å rense kroppen / cellene, slik at organene kan holde seg mer " vitale" gjennom livet. Enkelt forklart.

TR90 gjør deg yngre...? Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR90 er det første genetiske vektprogram basert på Nu Skin sin Age Loc - teknologi ( anti- aldring). Her er det snakk om regenerere cellene slik at de "oppfører" seg mer som om de / vi var yngre ( gjelder både hjerne, hjerte, musulatur, seksualdrift, og nå altså i forbindelse med hvordan fettcellene oppfører seg). Så nei, det er ikke et nytt pulver- program. Og sjekk ut Nu Skin / Pharmanex, de har 150 forskere, og teknologien er publisert i vitenskapsblad som Science. Det er allerede norske med gode resultater på TR90, så får vi se da i tiden fremover om det funker på de som har fått det i Norge nå :) De har penger til å forske på gener, og bidrar nå med flere produkter for å rense kroppen / cellene, slik at organene kan holde seg mer " vitale" gjennom livet. Enkelt forklart.

Så det du sier er at jeg kan fortsatt være beibiface når jeg er 94?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du sier er at jeg kan fortsatt være beibiface når jeg er 94?

TR90 er det første genetiske vektprogram basert på Nu Skin sin Age Loc - teknologi ( anti- aldring). Her er det snakk om regenerere cellene slik at de "oppfører" seg mer som om de / vi var yngre ( gjelder både hjerne, hjerte, musulatur, seksualdrift, og nå altså i forbindelse med hvordan fettcellene oppfører seg). Så nei, det er ikke et nytt pulver- program. Og sjekk ut Nu Skin / Pharmanex, de har 150 forskere, og teknologien er publisert i vitenskapsblad som Science. Det er allerede norske med gode resultater på TR90, så får vi se da i tiden fremover om det funker på de som har fått det i Norge nå :) De har penger til å forske på gener, og bidrar nå med flere produkter for å rense kroppen / cellene, slik at organene kan holde seg mer " vitale" gjennom livet. Enkelt forklart.

Og julenissen finnes...Det at studier og resultater er publisert i science, gjør ikke at det faktisk ER sånn. En studie kan være greit utført, men det er konklusjonen som blir gitt oppmerksomhet, og som alle vet, en kan konkludere med akkurat det man vil når man har utført en studie. Ref. Seven country study, som ble brukt som "bevis" på at mettet fett forårsaket hjerte-karsykdommer, noe som vi dag vet er rent oppspinn. Genforskningen er fortsatt i sin spede barndom, så om disse forskerne har funnet ut hvordan man regenerere cellene, kan jeg garanterer at blant annet bodybuildere og styrkeløftere hadde stått i kø...tenk å være 35 og trent og ha celler som en 20 åring. En restitusjon av en annen verden. Jeg har sett hva disse tablettene inneholder, og det er gammelt "slankenytt" i ny innpakning. Genetisk vektprogram. Da måtte alle være genetisk like da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR90 er det første genetiske vektprogram basert på Nu Skin sin Age Loc - teknologi ( anti- aldring). Her er det snakk om regenerere cellene slik at de "oppfører" seg mer som om de / vi var yngre ( gjelder både hjerne, hjerte, musulatur, seksualdrift, og nå altså i forbindelse med hvordan fettcellene oppfører seg). Så nei, det er ikke et nytt pulver- program. Og sjekk ut Nu Skin / Pharmanex, de har 150 forskere, og teknologien er publisert i vitenskapsblad som Science. Det er allerede norske med gode resultater på TR90, så får vi se da i tiden fremover om det funker på de som har fått det i Norge nå :) De har penger til å forske på gener, og bidrar nå med flere produkter for å rense kroppen / cellene, slik at organene kan holde seg mer " vitale" gjennom livet. Enkelt forklart.

Så hyggelig at du valgte å opprette en konto kun for å bruke masse fancy ord på å si at noe er humbug og tull. (1 post, 0 kilder, sett det før....)

tumblr_mtfuh23vmU1s4f4t0o1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Dette er humbug så det står etter. Det er faktisk pinlig at folk er villig til å bruke så mye penger på dette:banghead: . Alt for å unngå å gjøre en skikkelig innsats med trening og omlegging av kostholdet. Nu Skin/Pharmanex har såvidt jeg ser ikke publisert noe som helst i Science. Jeg vil i såfall veldig gjerne ha denne referansen. Og, ta det fra en som vet hva hun snakker om: hadde vi hatt teknologien til å "regenerere" celler uten videre, ville vi neppe hatt behov for organdonasjon. Da hadde man bare "regenerert" det hjertet man trengte så sårt. Å regenerere betyr forøvrig å nydanne, ikke å få de samme cellene til å te seg "yngre". Så, Rodolfo, om ikke annet kan du bruke argumentet med at det etisk ikke er forsvarlig å pushe noe på folk du ikke vet hva inneholder og som det overhode ikke finnes noe vitenskapelig belegg for. That's my two cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR90 er det første genetiske vektprogram basert på Nu Skin sin Age Loc - teknologi ( anti- aldring). Her er det snakk om regenerere cellene slik at de "oppfører" seg mer som om de / vi var yngre ( gjelder både hjerne, hjerte, musulatur, seksualdrift, og nå altså i forbindelse med hvordan fettcellene oppfører seg). Så nei, det er ikke et nytt pulver- program. Og sjekk ut Nu Skin / Pharmanex, de har 150 forskere, og teknologien er publisert i vitenskapsblad som Science. Det er allerede norske med gode resultater på TR90, så får vi se da i tiden fremover om det funker på de som har fått det i Norge nå :) De har penger til å forske på gener, og bidrar nå med flere produkter for å rense kroppen / cellene, slik at organene kan holde seg mer " vitale" gjennom livet. Enkelt forklart.

Så du sier du at man har funnet ungdomskilden? Ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne typen tråder, hvor en eller annen nyregistrert tass stikker nesa innom og helt tilfeldigvis velger å forsvare et eller annet svadaprodukt som lover ting langt utover det virkeligheten klarer å forsvare.

Forsåvidt enig med de andre her i tråden, jeg synes ikke det er riktig å pushe denslags på folk,enten de skal betale for det eller ei. Kombinert med mosjon og omlegging av kosthold kan hva som helst sies å være slankende, fra å gå i onepiece til å høre på Bieber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Dette er humbug så det står etter. Det er faktisk pinlig at folk er villig til å bruke så mye penger på dette:banghead: . Alt for å unngå å gjøre en skikkelig innsats med trening og omlegging av kostholdet. Nu Skin/Pharmanex har såvidt jeg ser ikke publisert noe som helst i Science. Jeg vil i såfall veldig gjerne ha denne referansen. Og, ta det fra en som vet hva hun snakker om: hadde vi hatt teknologien til å "regenerere" celler uten videre, ville vi neppe hatt behov for organdonasjon. Da hadde man bare "regenerert" det hjertet man trengte så sårt. Å regenerere betyr forøvrig å nydanne, ikke å få de samme cellene til å te seg "yngre". Så, Rodolfo, om ikke annet kan du bruke argumentet med at det etisk ikke er forsvarlig å pushe noe på folk du ikke vet hva inneholder og som det overhode ikke finnes noe vitenskapelig belegg for. That's my two cents.

Det har jeg forsøkt å si til sjefen, men der er det kun stjerner og muligens et og annet dollartegn å skimte i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The TR90 program is a 90 day program which resets the genes responsible for fat metabolism and lean muscle.

The plan based formula turns off the genes which store fat while it turns on the genes which has that build muscle resulting in your body reshaping to like when you were in your 20's again

Holy cow! :wtf:

Do want some fries with your pyramid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...