Gå til innhold

Noen som har hørt om TR90 (slankeprogram) ?


Rodolfo

Anbefalte innlegg

Jobber som PT på et senter der sjefen vil vi skal selge dette som et alternativ til folk som vil ned i vekt. Jeg er skeptisk. Piller som skal "øke forbreningen", proteinbarer og KOMBINERT MED EN DIETT OG MOSJON så vil det virke...koster helt for jævlig mye også. Min erfaring er at diett og mosjon funker uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måltidserstattere og kosttilskudd? Enda ett "fantastisk system"? Og uten ingrediensliste, kun en ullen lovnad om naturlige ingredienser?

Høres ut som om sjefen din tjener på dette personlig kanskje???

Lurer på det jeg også...Personlig liker jeg det ikke, og jeg nekter å stå bak noe som er enda et "fantastisk system".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel Nuskin sine tr90 produkter det er snakk om. En "kur" som varer 3mnd koster 7400,- Også må man vist legge om kosten og trene så og så mange ganger i uka da selvfølgelig, så da kan man vel spørre seg selv hva det er som gjør at man går ned? ;)

what?? 7400? Holy cow. Man skal være ganske skruppelløs for å pushe noe sånnt. Og passe tett i nepa for å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...