Gå til innhold

Noen som har hørt om TR90 (slankeprogram) ?


Rodolfo

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Sjekk ut youtube og søk "DNA NEXT WAVE" da vil du finne video fra Discovery channel sitt program av en ny teknologi som kommer fra GenTech. Interessant :) 

 

 

 

Og julenissen finnes...Det at studier og resultater er publisert i science, gjør ikke at det faktisk ER sånn. En studie kan være greit utført, men det er konklusjonen som blir gitt oppmerksomhet, og som alle vet, en kan konkludere med akkurat det man vil når man har utført en studie. Ref. Seven country study, som ble brukt som "bevis" på at mettet fett forårsaket hjerte-karsykdommer, noe som vi dag vet er rent oppspinn. Genforskningen er fortsatt i sin spede barndom, så om disse forskerne har funnet ut hvordan man regenerere cellene, kan jeg garanterer at blant annet bodybuildere og styrkeløftere hadde stått i kø...tenk å være 35 og trent og ha celler som en 20 åring. En restitusjon av en annen verden. Jeg har sett hva disse tablettene inneholder, og det er gammelt "slankenytt" i ny innpakning. Genetisk vektprogram. Da måtte alle være genetisk like da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut youtube og søk "DNA NEXT WAVE" da vil du finne video fra Discovery channel sitt program av en ny teknologi som kommer fra GenTech. Interessant 

Kikket kjapt på deler av videoen som kom opp ved søk.

Dreier seg om epigenetikk. Det er et utrolig fascinerende tema, men hva har dette med saken å gjøre? Og ikke henvis meg til mer youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...