Gå til innhold

Noen som har hørt om TR90 (slankeprogram) ?


Rodolfo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Latterlige kommentarer.

Til Rodolfo. TR90 er ett vektkontrollprogram. Hele poenget er å få fjernet fettet og bygge mere muskler. Ved å bygge muskler økes også forbrenningen. Dette er hovedhensikten med TR90. TR90 gir deg det rette tankesettet til å begynne å legge om kostholdet. Jeg har selv brukt TR90 og har gått ned ca 5 cm i midjen. Gikk ned fra 86 til 79 kilo på tre måneder. Har heller ikke hatt noen vektøkning etter at jeg sluttet med programmet for 3 mnd siden. Og ja, jeg spiste sunt og trente før jeg begynte med TR90.

Jeg anbefaler dette til alle som trenger å gjøre noe med kroppsfasongen sin.

Til dere alle andre her som synes dette er dyrt..Hvor mye koster det med feks Grete Rode kurs, virker det?

Synes dere bedrevitere her inne burde tenkt seg litt mere om før dere svarer. Overvekt er et økende problem i Norge og hvorfor skal dere drepe lysten til de som har ønske om å gjøre noe med kroppen/vekten sin.

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker denne typen tråder, hvor en eller annen nyregistrert tass stikker nesa innom og helt tilfeldigvis velger å forsvare et eller annet svadaprodukt som lover ting langt utover det virkeligheten klarer å forsvare.

Forsåvidt enig med de andre her i tråden, jeg synes ikke det er riktig å pushe denslags på folk,enten de skal betale for det eller ei. Kombinert med mosjon og omlegging av kosthold kan hva som helst sies å være slankende, fra å gå i onepiece til å høre på Bieber.

You were saying? *peke-oppover-emoticon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige kommentarer.

Til Rodolfo. TR90 er ett vektkontrollprogram. Hele poenget er å få fjernet fettet og bygge mere muskler. Ved å bygge muskler økes også forbrenningen. Dette er hovedhensikten med TR90. TR90 gir deg det rette tankesettet til å begynne å legge om kostholdet. Jeg har selv brukt TR90 og har gått ned ca 5 cm i midjen. Gikk ned fra 86 til 79 kilo på tre måneder. Har heller ikke hatt noen vektøkning etter at jeg sluttet med programmet for 3 mnd siden. Og ja, jeg spiste sunt og trente før jeg begynte med TR90.

Jeg anbefaler dette til alle som trenger å gjøre noe med kroppsfasongen sin.

Til dere alle andre her som synes dette er dyrt..Hvor mye koster det med feks Grete Rode kurs, virker det?

Synes dere bedrevitere her inne burde tenkt seg litt mere om før dere svarer. Overvekt er et økende problem i Norge og hvorfor skal dere drepe lysten til de som har ønske om å gjøre noe med kroppen/vekten sin.

:-D

bullshit+alert+button3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på et NuSkin "frelsemøte" før.. omtrent som iHerb.. bare enda mindre dokumentert xP (Imagine that! )

iHerb gir iallefall ok kvalitet til overpris.

Her får du udokumenterte produkter til überpris.. med lovnader om diverse svada.

For ca 2 år siden snakket de og om AgeLoc systemet og TR90, da de ennå "ventet på at det skulle bli godkjent for bruk i norge".

Dette argumenterte de med at siden produktet var så fantastisk, var det tvil i Norge om det var et legemiddel eller kosttilskudd, altså om det måtte bli godkjent gjennom legemiddel-industrien eller matindustrien .. :roflmao:

Om folk ønsker å bruke 7400 kr på ermm.. ehh? ungdomskilden.. be my guest.. folk ofret jo livet i gamle dager for å finne den da og.. så by all means..

For dere som ønsker å lese om all den utrolig godt dokumenterte effekten :

http://www.nuskin.com/content/dam/office/americas/en/shared/pdf/PIPs/tr90_pip.pdf

AGELOC TR90 Jumpstart :

en frukt-shake?

AGELOC TR90 Fit :

en frukt + grønn te + cayenne pille

AGELOC TR90 Control :

En frukt + grønn te + kakaobønne pille

AGELOC TR90 Trimshake :

En ZMAProteinshake med relativt lavt innhold av protein (15g per serving)

Forstår godt at dette koster 7400,- , dette må koste uhorvelig mye å produsere.. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på et NuSkin "frelsemøte" før.. omtrent som iHerb.. bare enda mindre dokumentert xP (Imagine that! )

iHerb gir iallefall ok kvalitet til overpris.

Her får du udokumenterte produkter til überpris.. med lovnader om diverse svada.

For ca 2 år siden snakket de og om AgeLoc systemet og TR90, da de ennå "ventet på at det skulle bli godkjent for bruk i norge".

Dette argumenterte de med at siden produktet var så fantastisk, var det tvil i Norge om det var et legemiddel eller kosttilskudd, altså om det måtte bli godkjent gjennom legemiddel-industrien eller matindustrien .. :roflmao:

Om folk ønsker å bruke 7400 kr på ermm.. ehh? ungdomskilden.. be my guest.. folk ofret jo livet i gamle dager for å finne den da og.. så by all means..

For dere som ønsker å lese om all den utrolig godt dokumenterte effekten :

http://www.nuskin.com/content/dam/office/americas/en/shared/pdf/PIPs/tr90_pip.pdf

AGELOC TR90 Jumpstart :

en frukt-shake?

AGELOC TR90 Fit :

en frukt + grønn te + cayenne pille

AGELOC TR90 Control :

En frukt + grønn te + kakaobønne pille

AGELOC TR90 Trimshake :

En ZMAProteinshake med relativt lavt innhold av protein (15g per serving)

Forstår godt at dette koster 7400,- , dette må koste uhorvelig mye å produsere.. :eek:

Do I need to follow the eating plan to see results with the

ageLOC TR90 products?

Yes. The ageLOC TR90 eating plan, the ageLOC TR90

supplements, and activity guidelines are each an essential

component to the success of the program.

Så; lavkarbo + protein + trening, da. Og det var det. Joda, DET VIRKER DET. Man trenger bare ikke ofre et avdrag på huset for å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do I need to follow the eating plan to see results with the

ageLOC TR90 products?

Yes. The ageLOC TR90 eating plan, the ageLOC TR90

supplements, and activity guidelines are each an essential

component to the success of the program.

Do I need to follow the eating plan to see results with the

ageLOC TR90 products?

Yes. The ageLOC TR90 eating plan, the ageLOC TR90

supplements, and activity guidelines are each an essential

component to the success of the program.

Så; lavkarbo + protein, da. Og det var det. Joda, DET VIRKER DET. Man trenger bare ikke ofre et avdrag på huset for å få det til.

Det var liksom det.. hehe. har hørt det er mulig å gjennomføre lavkarbo, med jevnlig aktivitet for mindre enn 3800,- i mnd.. mulig det er bare meg? o_O ..

Forresten, det er og mulig å lease en nokså grei bil for den summen. *AgeLoC eller bil, hmmmmmm*

post-26841-14440981194652_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var liksom det.. hehe. har hørt det er mulig å gjennomføre lavkarbo, med jevnlig aktivitet for mindre enn 3800,- i mnd.. mulig det er bare meg? o_O ..

Forresten, det er og mulig å lease en nokså grei bil for den summen. *AgeLoC eller bil, hmmmmmm*

[ATTACH=full]143577[/ATTACH]

• Products leverage highly innovative gene expression science.*

SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er dette egentlig noe værre en å betale tusenvis av kroner for noen PT timer, eller for eks. bøkene til Eirik Sandvik?

Jeg mener det ikke er det og er mer av typen som vil finne ut av ting på egen hånd.

Det finnes så utrolig mye bra info på nettet og forum slik som dette hvor man både gi og få kunnskap om trening, kosthold og helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er dette egentlig noe værre en å betale tusenvis av kroner for noen PT timer, eller for eks. bøkene til Eirik Sandvik?

Jeg mener det ikke er det og er mer av typen som vil finne ut av ting på egen hånd.

Det finnes så utrolig mye bra info på nettet og forum slik som dette hvor man både gi og få kunnskap om trening, kosthold og helse.

Vel, du får en relativt ok personlig coach for 3800,- i mnd, med personlig oppfølging, diettplan osv.

Dette er noe du ikke får fra NuSkin...

Og om du f.eks hadde kjøpt bøkene til Eirik Sandvik, vil du og få god opplæring i øvelser, treningsprogram osv. Mens her får du en standard diettplan, og en standard kostholdsplan, samt masse svada overpriset produkter.

Jeg tenkte mer mtp hva du får for pengene, og da er uten tvil dette et av de dårligste alternativene jeg noen gang har sett ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du får en relativt ok personlig coach for 3800,- i mnd, med personlig oppfølging, diettplan osv.

Dette er noe du ikke får fra NuSkin...

Og om du f.eks hadde kjøpt bøkene til Eirik Sandvik, vil du og få god opplæring i øvelser, treningsprogram osv. Mens her får du en standard diettplan, og en standard kostholdsplan, samt masse svada overpriset produkter.

Jeg tenkte mer mtp hva du får for pengene, og da er uten tvil dette et av de dårligste alternativene jeg noen gang har sett ^_^

Ser poenget ditt. Men lite for pengene er det uansett, selv om dette pisset er det værste av disse tre eksemplene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt. Men lite for pengene er det uansett, selv om dette pisset er det værste av disse tre eksemplene.

Hehe, det får nå så være. Men for nybegynnere / folk som satser er jo personlig coach og medlemskap i en styrkeklubb en "god" investering.

For nybegynneren for å unngå å venne seg til feil utføring av øvelser.

For den erfarne, for å få en personlig oppfølging og råd fra erfarne utdøvere e.c.t.

Men for den "vanlige" personen i midten, kan jeg være enig. Likevel, når vi snakker om nærmere 4000 i mnd, så syns jeg NuSkin nesten er vulgært på måten de utnytter folk med lite kunnskap.. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlige kommentarer.

Til Rodolfo. TR90 er ett vektkontrollprogram. Hele poenget er å få fjernet fettet og bygge mere muskler. Ved å bygge muskler økes også forbrenningen. Dette er hovedhensikten med TR90. TR90 gir deg det rette tankesettet til å begynne å legge om kostholdet. Jeg har selv brukt TR90 og har gått ned ca 5 cm i midjen. Gikk ned fra 86 til 79 kilo på tre måneder. Har heller ikke hatt noen vektøkning etter at jeg sluttet med programmet for 3 mnd siden. Og ja, jeg spiste sunt og trente før jeg begynte med TR90.

Jeg anbefaler dette til alle som trenger å gjøre noe med kroppsfasongen sin.

Til dere alle andre her som synes dette er dyrt..Hvor mye koster det med feks Grete Rode kurs, virker det?

Synes dere bedrevitere her inne burde tenkt seg litt mere om før dere svarer. Overvekt er et økende problem i Norge og hvorfor skal dere drepe lysten til de som har ønske om å gjøre noe med kroppen/vekten sin.

:-D

Nå har vi hatt 3 forsøkspersoner her på bruket som gikk på TR90 i tre mnd. En person gikk ned 2-3 kilo, fikk blodpropp i lungene og havnet på sykehuset (neppe TR90 sin feil, men han var IKKE overvektig, bare nesten lubben). Nestemann gikk opp en kilo, selv om hun er instruktør på senteret..sistemann ga opp da det ikke ga resultater etter halvgått løp. Grete Roede koster 1/3 av dette, og der går de færreste opp i vekt i allefall. Hovedingrediensene i TR90 skal gjøre at forbrenningen øker. Når skal folk forstå dette...DET FINNES IKKE NOE SÅNT VIDUNDERMIDDEL I NATUREN SOM GJØR AT FORBRENNINGEN ØKER NEVNEVERDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt 3 forsøkspersoner her på bruket som gikk på TR90 i tre mnd. En person gikk ned 2-3 kilo, fikk blodpropp i lungene og havnet på sykehuset (neppe TR90 sin feil, men han var IKKE overvektig, bare nesten lubben). Nestemann gikk opp en kilo, selv om hun er instruktør på senteret..sistemann ga opp da det ikke ga resultater etter halvgått løp. Grete Roede koster 1/3 av dette, og der går de færreste opp i vekt i allefall. Hovedingrediensene i TR90 skal gjøre at forbrenningen øker. Når skal folk forstå dette...DET FINNES IKKE NOE SÅNT VIDUNDERMIDDEL I NATUREN SOM GJØR AT FORBRENNINGEN ØKER NEVNEVERDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvah, mener du at jeg har spist 10 chilli og en neve cayennepepper om dagen til ingen nytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...