Gå til innhold

ALDRI bruk Proteinfabrikken!


Anbefalte innlegg

Har bestilt flere varer fra Proteinfabrikken som enda ikke har kommet (etter en mnd). De sier de har problemer med det nye systemet, men synes det er utrolig uprofesjonelt å reklamere for produkter som alltid før, når de sliter med de allerede eksisterende leveransene. SKUFFENDE! trodde Proteinfabrikken var en seriøs aktør.. Skal aldri bestille varer fra dem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Om dere som sier Proteinfabrikken er bra har fulgt med på det som har skjedd i det siste, ville dere skiftet mening..

1.) De svarer ikke på mail

2.) Tilnærmet umulig å nå dem pr. telefon

3.) De holder ikke det de lover. Ringer dem og de sier varene blir sendt i løpet av "et par" dager. Dette har blitt sagt i tre uker nå.

4.) De har ikke informert om sine systemproblemer på deres hjemmeside, men fortsetter å reklamere for kampanjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere som sier Proteinfabrikken er bra har fulgt med på det som har skjedd i det siste, ville dere skiftet mening..

1.) De svarer ikke på mail

2.) Tilnærmet umulig å nå dem pr. telefon

3.) De holder ikke det de lover. Ringer dem og de sier varene blir sendt i løpet av "et par" dager. Dette har blitt sagt i tre uker nå.

4.) De har ikke informert om sine systemproblemer på deres hjemmeside, men fortsetter å reklamere for kampanjer

Har hatt akkurat samme problemene som deg!! Mulig de var bra og profesjonelle før, men nå er det helt ubrukelig i hvert fall!:mad: Jeg endte med å avbestille ordren og bestille fra en annen plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt forskjellige varer fra PF flere ganger ila de siste 3-4 årene. For omtrent 6 måneder siden hadde de ikke mandelmelet jeg hadde bestilt på lager men jeg fikk beskjed den samme dagen og ble også spurt om jeg ville ha de andre varene levert med en gang og mandelmelet siden, eller om jeg ville vente med alt (y)

Uansett, leit å høre at ikke alle har de samme gode opplevelsene som jeg har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt forståelig at de kan ha systemproblemer. Men synes det er så uprofesjonelt å komme med lovord som de ikke kan holde. Man sitter i tlf i 30 for å komme i kontakt med en representant. Så lover vedkommende meg at varene skal bli sendt i løpet av et par dager. Så ringer man og får den samme unnskyldningen HVER gang når de ikke har holdt ord.

For ikke å snakke om den konkurransen de arrangerte, "Drømmekroppen 2013". Her skulle en vinner vært kåret 1. september, det har selvfølgelig ikke skjedd. Har fått de samme lovordene om denne konkurransen. Noe av det samme skjedde med konkurransen også i fjor, og da hadde de IKKE systemproblemer.. Og her er faktisk premien på 15 000 kr i kontanter og 6000 kr i kosttilskudd. Blir overrasket om de i det hele tatt deler ut de premiene! UPROFESJONELT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt mye fra PF. Aldri hatt noen problemer før siste bestilling.

Fikk varen, men det tok to uker lengere enn forventet. De svarte heller ikke på purremailen min..

Jeg fikk også samme bekreftelsesmail to ganger på bestilling før og etter at jeg hadde hentet pakken? Sto "takk for din bestilling, når pakken er sendt får du link til sporing.." fikk forøvrig aldri den linken etter første mailen heller

Så noe surrer de med om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...