Gå til innhold

Få kjæresten til å dele interesse


Mari1e

Anbefalte innlegg

Det å trene og spise sunt er vel mer en livsstil enn en hobby, forstår godt at trådstarter synes det kan være frustrerende at kjæresten ikke viser noe interesse til å ta del i denne livsstilen. Selv trener jeg fordi det gjør godt for kropp og sjel. Har ingen store mål med treningen, men setter meg små mål for hver økt, noe som gir meg en god følelse. Det aller viktigste med trening er å oppnå en form for mestringsfølelse. Klarer du å få kjæresten til å oppnå det, vil det øke både selvtilliten han og motivasjonen. Nei, jeg mener ikke at du skal endre kjæresten din, men prøv å innfør små ting i hverdagen som ikke vil virke som et offer for han. Forslå at dere prøver å bestige alle fjelltoppene i nærheten før jul. Lag en skikkelig god (men sunn) middag til han, kanskje han har en kompis som trener mye, prøve å se om han kan få han med seg på en treningsøkt. Server han nydelig (men sunn) frokost på sengen. Gutten kan tross alt være veldig lett lurte, det gjelder bare å spise kortene riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe du beskriver en god venn av meg der. Han er tynn, og spiser kun det han føler for å spise. Har ofte prøvd å fått kisen med meg på trening, men sannheten er at mennesket er fornøyd med seg selv slik det er. Så lenge han sitter der med et godt selvbilde, kommer du ikke til å friste han med trening. Det må han plutselig finne ut selv :-)

Vi gutter er snedige dyr, viss noen maser om noe dere jenter ønsker, blir vi bare sure, og dere blir "kjipe" just saying :-)

Det er greit å foreslå fint en gang, men ikke gjenta det gang på gang:-) det er slikt jeg ser det i d minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jaa det har kanskje litt med kostholdet mitt og gjør, og æ trur æ kanskje kan begynne sånn smått for å lær mæ ting osv på treningssentret ellerno, " HVA SKJEER. GJETT hvem som er glad nå! ;) kjæresten har åpnet seg for å sakte men sikkert spise litt mer næringsrikt og kaanskje begynne å få litt bevegelse! Vi snakket forresten om energi i hverdagen når dette kom fram :happy:

og må meddele at jeg ikke bytter han ut heller er singel for å si det sånn, gikk bare bra det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jaa det har kanskje litt med kostholdet mitt og gjør, og æ trur æ kanskje kan begynne sånn smått for å lær mæ ting osv på treningssentret ellerno, " HVA SKJEER. GJETT hvem som er glad nå! ;) kjæresten har åpnet seg for å sakte men sikkert spise litt mer næringsrikt og kaanskje begynne å få litt bevegelse! Vi snakket forresten om energi i hverdagen når dette kom fram :happy:

og må meddele at jeg ikke bytter han ut heller er singel for å si det sånn, gikk bare bra det her

heldig pike:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del er veldig glad for at jeg å dama har hver våre interesser, på helt forskjellige felter. At jeg har min greie og hun har sin tror jeg er bare bra.. Men det er kanskje lett å si da ingen av oss den typiske personen som driter i hva man spiser og ikke beveger seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...