Gå til innhold

Jenter + muskler = Fint??


Jeaskj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spør man så får man svar. Er man fornøyd selv betyr det ikke noe hva andre mener. Men at det er så vanskelig å forstå at noen liker kvinner med runde former, det hadde jeg ikke trodd. At man uoppfordret sier noe slikt til ukjente blir en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt trente jenter ser omtrent alltid bra ut.

For meg så er det sceneform som blir "for mye" (eventuelt alt for lite).

Jeg liker generelt ikke hvordan bikinifitnessjentene ser ut på scenen, da jeg strengt tatt synes man ofte ser anorektisk ut. (sikkert mange som ikke er det, men det er nå hva jeg synes det ser ut som), men "off season" så ser ei jente som trener styrke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje rart ut, men endel nordmenn har faktisk aldri sett en skikkelig styrketrent jente før. De aner ikke hva det vil si og safer seg derfor med "det blir fort mye" fordi de kanskje har sett bilder på tv av damer med altfor mye testosteron i seg.

Guud om jeg vet. Jeg mener, til og med jeg får jo spørsmål om hva jeg driver med siden jeg trener så mye styrke og spiser sån mye sånn pulvergreier.... :p Og sist jeg sjekket var jeg ikke hverken svær eller spesielt merkbart og synlig muskuløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice whay to put it! Ingen tvil i grunn fra min side hvertfall om hva som er penest.

Det sier seg jo sjøl. Ingen kan vel, med hånda på hjertet, digge jenter som MED VILJE, vel å merke, ser ut som siste mote fra en eller annen nazi leir? Feminine kvinner med muskler er jo bare herlig. Weber er jo et skoleeksempel på at du kan være sexy, vakker og muskuløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier seg jo sjøl. Ingen kan vel, med hånda på hjertet, digge jenter som MED VILJE, vel å merke, ser ut som siste mote fra en eller annen nazi leir? Feminine kvinner med muskler er jo bare herlig. Weber er jo et skoleeksempel på at du kan være sexy, vakker og muskuløs.

Nei kanskje ikke :) men jeg tror mange jenter har det inntrykket/meningen om at de ser bedre ut om de bare går ned noen kilo til..Blir aldri fornøyd liksom. Gjerne da inspirert av all slags mennesker de omgås, moteblader, jenteblader, tv og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kanskje ikke :) men jeg tror mange jenter har det inntrykket/meningen om at de ser bedre ut om de bare går ned noen kilo til..Blir aldri fornøyd liksom. Gjerne da inspirert av all slags mennesker de omgås, moteblader, jenteblader, tv og lignende.

Kjenner den typen. Jobber som PT selv, og bruker mange av døgnets tider til å snakke med jenter som har fått forkludret selvbildet og fått feil oppfatninger av de punktene du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg en slank, veltrent (og feminin) kropp er dritlekkert. Så ja, jenter+muskler= fint.

Men det betyr ikke at alle andre som ikke er enig enten 1)er misunnelige eller 2) er misfornøyd med sin utrente kropp. Begynner å bli litt lei av den "Haters gonna hate"-mentaliteten som gjennomsyrer forumet. Kan man ikke ha forskjellige preferanser uten at man er feit og dvask nå? Give me a break.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...