Gå til innhold

Pranks!


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I min tidligere jobb var det ett krav å låse pc-skjermen når man forlot pulten, glemte man det, så endte man fort opp med flotte bakgrunnsbilder på skjermen av String-Emil (jadda!)

Besøk på egen risiko: http://www.string-emil.de/

Ellers så er det mye moro å finne på (pc-messig) med å tilordne ikoner ett helt annet program (dobbeltklikker på internett og pc'en tar en reboot f.eks), men det kommer jo litt an på jobben til personen (kanskje ikke så moro om de jobber med noe pasient-relatert som ikke lagres f.eks).

Nr 8 og nr 6 her er klassikere: http://lifehacker.com/373817/top-10-harmless-geek-pranks

Stringemil hadde vi mye morro med på ungdomsskolen. Good times. (Skulle riktig nok ønske jeg hadde færre ungdomsminner av halvnakne menn...but still).

Annet forslag:

Om det er en av de som er glad i fest/fylla kan du få ei gravid dame til å banke på kontoret å dra den: "Husker du meg, fra nach hos Jon for ca 4 måneder sida. Jeg har endelig klart og spore deg opp bla bla bla...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukten forsvinner ikke fra klærne etter vask, og sengetøyet blir ikke rent selv med salmiakk, men å tørke over madrassen med en klut fikser biffen? Seems legit bro (y)

Okei, dette her var kanskje ikke så lett for deg å forstå. Lukten sitter i huden. Derfor kan man vaske klær og sengetøy, som selvfølgelig vil miste lukten, men han får ikke lukten ut av huden og derfor vil ikke lukten forsvinne. Luringeeeen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette her var kanskje ikke så lett for deg å forstå. Lukten sitter i huden. Derfor kan man vaske klær og sengetøy, som selvfølgelig vil miste lukten, men han får ikke lukten ut av huden og derfor vil ikke lukten forsvinne. Luringeeeen ;)

Jeg ser heller ikke hvordan melkepulver + svette IKKE kan trekke inn i madrassen. Det forutsetter jo nesten at du sover med gummilaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, dette her var kanskje ikke så lett for deg å forstå. Lukten sitter i huden. Derfor kan man vaske klær og sengetøy, som selvfølgelig vil miste lukten, men han får ikke lukten ut av huden og derfor vil ikke lukten forsvinne. Luringeeeen ;)

Greia, min gode mann, er at du redigerte innlegget ditt etter at jeg påpekte det. Det er greia. Din snik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig folks, keep it comming!

Så langt en liten, enel og uskyldig en med å fylle snusboksen til min kvinnelige kollega med mark. Dessverre er hun av den rimelig tøffe typen, så skrikefaktoren ble litt for lav, hadde håpet hun kasta boksen opp så det regnet mark over hele kontoret.

Har også lagt ut annonse på finn for en annen. Strømte vel inn fem telefoner og ti meldinger første kvarteret. Litt synd jeg gjorde det i arbeidstida, for jeg fikk litt bank og lovnad om repranks. The game is on! ;)

Det vurderes å speilvende kontoret til han siste etter jobb i dag, men jeg begynner sent i morgen så får ikke sett reaksjonen, og jeg tipper han blir dritsur siden han har full dag og ikke har tid til å ommøbelere det igjen. Fortsatt oppe til vurdering hva det ender med hos han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...