Gå til innhold

Juhu 40 kg borte


newbody2014

Anbefalte innlegg

Er å ha gått litt tregt i det siste har jeg endelig bikket 40 kg grensa Er helt utrolig å være så nærme hovedmålet på 50 kg vektnedgang . Etter å ha veid 125 kg er det nesten som å være slank når man er 85 kg.gleder med til å nå målet og setter i gang neste prosjekt.Muskelbygging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DU verden, det er godt jobbet!! (y) - Har en gang i tiden gått ned nesten 30 kg så jeg vet at det kreves masser av viljestyrke og hardt arbeide. Lykke til videre :)

Det var verst til å begynne med før man kommer inn i trenings og spise-rutiner.Men det kommer ikke gratis.Gleder meg til å starte på muskelbyggingen etter vektnedgangen

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer! :) Også lyst å vite hvilken fremgangsmåte som fungerte for deg ;)

Jeg lever ikke lavkarbo,men har redusert kraftig på karbohydratene.Spiser vel 100-150g om dagen.spiser lite brød,mest lavkarbo og knekkebrød.Spiser masse egg,gr.saker,frukt,kesam og cottage cheese.Mest mulig rent kjøtt og fisk.Trener styrke 3 g i uka og kardio 3-5 g i uka :) Ikke noen ny spennende diett med andre ord..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...