Gå til innhold

Fitnesspizza #3 - GainPad


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hater å bringe dårlige nyheter men... det blir dessverre ingen fitnesspizza denne uken.

Vegard L har dratt på en konferanse, og det å lage fitnesspizza uten hans overoppsyn og veiledning ville vært uforsvarlig.

Men vi håper selvfølgelig at konferansen vil gi mye inspirasjon til nye pizzatyper (det er jo tross alt en ernæringskonferanse, så da blir det nok endel gaindioza servert vil jeg tro).

Vi gir oss ikke før vi har en pizzappskrift som er den aller beste versjonen av seg selv <3 Med tilhørende bacondessert selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de er på lavkaloridiett hele gjengen :p

Redd for det, ja. Vi har innsett at vi ikke kan fortsette med fitnesspizza hver helg, da det innebærer mer gainz enn vi kan takle, så ernæringsfysiolog Vegard har satt oss alle på 168 timers faste til neste søndag :cry:

Nei, for å være litt mer seriøs. Jeg er en tur på Østlandet og Aaandreaaa er redd hun kommer til å brenne ned kjøkkenet uten meg, så... neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for det, ja. Vi har innsett at vi ikke kan fortsette med fitnesspizza hver helg, da det innebærer mer gainz enn vi kan takle, så ernæringsfysiolog Vegard har satt oss alle på 168 timers faste til neste søndag :cry:

Nei, for å være litt mer seriøs. Jeg er en tur på Østlandet og Aaandreaaa er redd hun kommer til å brenne ned kjøkkenet uten meg, så... neste helg!

Det må bli midtukepizza, til tross for at det strider mot tradisjonen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til informasjon så smitter ikke gainz over via internett, så for best mulig opplevelse anbefaler vi å teste ut nye pizzaideer på egen hånd, og selvfølgelig poste resultatet her. Gjør oss stolte!

Kanskje at man rekker over noe i helga av eksperimentel monster gainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...