Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For å unngå at flere gjør de samme feilene, kan vi like gjerne lære av hverandre. Hva er dine tips til andre mengdebroes 'n' hoes?

JEG BEGYNNER.

- ikke tro at du vil rekke økta på <2t, you never will.

- ta med matpakke, men ikke spis den rett før markløft.

- ta med egne kaffekopper på gymmet, det sparer miljøet for plastkopper og gir deg muligheten til dobbel dose kaffe i en kopp.

- be de ansatte passe på babyen/foamrolleren din til enhver tid

- sørg for at alle andre er klar over at det er nyttesløst å spørre hvor mange sett du har igjen, fordi over 9000.

- vær forberedt på å være litt støl overalt alltid.

- rehbands bør bli din nye kjærlighet

- og når folk påpeker hvor mye du har spist, have some more.

:playful:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23054-mengdebrotip-tr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å supersette bøy/benk eller mark/benk. Funker også fint å supersette tilleggsøvelser eller gjøre andre intensiveringsmetoder. Da er mengdeøkta unnagjort på 1 til 1,5 time.

Hvis du ikke har trent dietmarprogram tidligere så start med 3-dagers program for å unngå overbelastningsskader. Det tar på å bøye 3-5 dager i uka.

Some Yoda sier (og jeg *H*A*T*E*R* star wars): "There is no try. Only do."

Kjenn på dagsformen, bestem hva du skal gjøre, koble ut hjernen og bare gjør det.

Hvis du klarer å småsnakke med folk eller sjekke opp dama med rompa, så trener du ikke hardt nok.

- Forbered deg på forhånd, du vil fra nå av være mislikt av alle ikke mengdebroes/-hoes på senteret fordi du okkuperer powerracket i minimum en time om gangen. Ingenting å bry seg om, de har bare ikke sett lyset ennå.

Annonse

• 2 måneder senere...

Mitt tips er kjedelig, sett heller litt lavere mål enn du ønsker. Gled deg over jevnlige småperser istedenfor store perser som du kommer jakte etter og mimre mot senere.

Det er mer motiverende med jevn fremgang og mer "behagelige" økter der du har litt til overs å føler godt trykk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...