Gå til innhold

Sykt vannete i kroppen!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Våknet i dag og var så tung i anklene...så jeg stakk fingern inn i leggen og der ble det innhul...:o

Kjenner at jeg er oppblåst og magen har vært helt på tryne siste dagene.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Slutte å stresse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
ja jobber med saken,men hva kan jeg gjøre utenom det? Hjelper det at jeg drikker litervis med vann og te osv eller?

Blandt annet, kutte ned på karbs, svette mer... etc etc..

Men personlig ville jeg bare tenkt "its one of those days" :) Og latt det gå over, fortsette som vanlig og trene,spise og kose deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandt annet, kutte ned på karbs, svette mer... etc etc..

Men personlig ville jeg bare tenkt "its one of those days" :) Og latt det gå over, fortsette som vanlig og trene,spise og kose deg :)

Mja,men det grenser mot ubehagelig,bena føles som tømmerstokker og det er press..altså trykk....:/ Har ikke stressa i går og dagen før så vidt jeg vet..tok det helt piano i hele går...spiste dog litt salt middag som man ofte kan finne på på lørdager:P Men dette er drøyt..:/ det er jo litt vondt:O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann i anklene?

Det kan være tilfeldig, hormoner, stress, diettforandringer, osv.

Men det er også kjent som første steg i en evolusjonær prosess hvor en voksen kvinne påstarter omdanning av nedre ekstremiteter slik at hun etterhvert inntar en kroppsform medisinsk beskrevet som femineus cetus sapiens. Hva som forårsaker denne prosessen er ukjent, men det synes å være en sammenheng mellom det mentalt-kognitive sanseapparat og den fysiske aperasjon. Endel forskning kan tyde på objektets eventuelle tro på eksistensen av fenomenet femineus cetus sapiens i seg selv kan være en utløsende faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Vann i anklene?

Det kan være tilfeldig, hormoner, stress, diettforandringer, osv.

Men det er også kjent som første steg i en evolusjonær prosess hvor en voksen kvinne påstarter omdanning av nedre ekstremiteter slik at hun etterhvert inntar en kroppsform medisinsk beskrevet som femineus cetus sapiens. Hva som forårsaker denne prosessen er ukjent, men det synes å være en sammenheng mellom det mentalt-kognitive sanseapparat og den fysiske aperasjon. Endel forskning kan tyde på objektets eventuelle tro på eksistensen av fenomenet femineus cetus sapiens i seg selv kan være en utløsende faktor.

Søk på "femineus cetus sapiens" : Det «vitenskaplige» latinske navnet på havfolk er cetus sapiens!

Havfrue - Wikipedia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann i anklene?

Det kan være tilfeldig, hormoner, stress, diettforandringer, osv.

Men det er også kjent som første steg i en evolusjonær prosess hvor en voksen kvinne påstarter omdanning av nedre ekstremiteter slik at hun etterhvert inntar en kroppsform medisinsk beskrevet som femineus cetus sapiens. Hva som forårsaker denne prosessen er ukjent, men det synes å være en sammenheng mellom det mentalt-kognitive sanseapparat og den fysiske aperasjon. Endel forskning kan tyde på objektets eventuelle tro på eksistensen av fenomenet femineus cetus sapiens i seg selv kan være en utløsende faktor.

:sneaky:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneh altså,det har vært slik hele dagen som jeg sa og det prikker en del i føttene...logisk siden det helt sikkert ikke finnes så mye blodgjennomstrømming når jeg har samla så mye vann ....er skikkelig ekkelt..burde jeg ringe legevakt da siden det e rså ekstremt? For dette er så og si likt som da jeg gikk gravid og det betyr som regel høyt blodtrykk og slikt...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh altså,det har vært slik hele dagen som jeg sa og det prikker en del i føttene...logisk siden det helt sikkert ikke finnes så mye blodgjennomstrømming når jeg har samla så mye vann ....er skikkelig ekkelt..burde jeg ringe legevakt da siden det e rså ekstremt? For dette er så og si likt som da jeg gikk gravid og det betyr som regel høyt blodtrykk og slikt...:/

Har du like mye vann i begge beina? Hvordan er farge og temperatur på de? Og kan du ta et bilde av de?

Uansett så vil ikke et nettforum være riktig sted for å diagnostisere sånne ting. Vannansamling er vanlig fra tid til annen, men det er ingen av oss som kjenner kroppen din noe bedre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann i anklene?

Det kan være tilfeldig, hormoner, stress, diettforandringer, osv.

Men det er også kjent som første steg i en evolusjonær prosess hvor en voksen kvinne påstarter omdanning av nedre ekstremiteter slik at hun etterhvert inntar en kroppsform medisinsk beskrevet som femineus cetus sapiens. Hva som forårsaker denne prosessen er ukjent, men det synes å være en sammenheng mellom det mentalt-kognitive sanseapparat og den fysiske aperasjon. Endel forskning kan tyde på objektets eventuelle tro på eksistensen av fenomenet femineus cetus sapiens i seg selv kan være en utløsende faktor.

Jeg sier som Asle. Hvor vil du ha levert internettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...