Gå til innhold

Rob Riches "Natural" fitness modell (Men's physique) dopingtatt


Anbefalte innlegg

graa dette handler ikke om noe annet bortsett fra en ting , disse gutta utnytter og lurer folk til å tro at de er naturlig, når realiteten er at de doper seg like mye som alle andre utøvere som ikke går rundt og sier de er "natty for life".

For å være ærlig så hadde ingen brydd seg om han hadde brukt, grunnen til at han og mange fitness utøvere er populære er nettopp fordi de har den "natural" statusen, hvorfor skulle noen bry seg om Rob Riches når det finnes tusenvis av bodybuildere som ser ti ganger bedre ut enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

graa dette handler ikke om noe annet bortsett fra en ting , disse gutta utnytter og lurer folk til å tro at de er naturlig, når realiteten er at de doper seg like mye som alle andre utøvere som ikke går rundt og sier de er "natty for life".

For å være ærlig så hadde ingen brydd seg om han hadde brukt, grunnen til at han og mange fitness utøvere er populære er nettopp fordi de har den "natural" statusen, hvorfor skulle noen bry seg om Rob Riches når det finnes tusenvis av bodybuildere som ser ti ganger bedre ut enn han.

Det er nok mye pga. det politiske og medieskapte stigmaet rundt dopingmidler. Rob Riches sin markedsverdi er høyere hvis han fremstår som natty og det vet han å utnytte, folk har ikke integritet i business. Matt Ogus innrømmet dopingbruk på sin YouTube-kanal, men fortsetter å konkurrere i natural bodybuilding konkurranser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye pga. det politiske og medieskapte stigmaet rundt dopingmidler. Rob Riches sin markedsverdi er høyere hvis han fremstår som natty og det vet han å utnytte, folk har ikke integritet i business. Matt Ogus innrømmet dopingbruk på sin YouTube-kanal, men fortsetter å konkurrere i natural bodybuilding konkurranser.

Har ikke fulgt med Ogus så mye, men link til video? Så noe halfnattyopplegg fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, det er den videoen jeg tenker på.

Lol, dette har jeg faktisk ikke fått med meg..

Viser bare hvor lista ligger blant disse gutta.

Ogus har hvertfall ALLE indikasjoner på at han bruker. Og den verste av de alle - han gnåler så jævlig om det hele.. jævla.. tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den videon var bare tragisk, han prøver virkelig hardt med de "half-natty" jokesene sine.

og bare en morsom kommentar på ICF sin youtube channel:

Det er så jævla tragisk det der. Ogus er virkelig en taper, jeg skjønner ikke hva han driver med. Først bruker han massevis av tid på å le av de som mener han bruker stoffer, så lager han e tafatt video hvor han innrømmer det og prøver å le det vekk med å lage dårlige vitser. Faen for en klovn.

Folk må bare bruke det de vil. Men å skulle tjene penger på å promotere deg som "natty" har jeg null respekt for. "Transformation"-videoen til ogus har jo 10mill views, så han tjener jo åpenbart penger på dette.

Hvilken video var den kommentaren der på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så jævla tragisk det der. Ogus er virkelig en taper, jeg skjønner ikke hva han driver med. Først bruker han massevis av tid på å le av de som mener han bruker stoffer, så lager han e tafatt video hvor han innrømmer det og prøver å le det vekk med å lage dårlige vitser. Faen for en klovn.

Folk må bare bruke det de vil. Men å skulle tjene penger på å promotere deg som "natty" har jeg null respekt for. "Transformation"-videoen til ogus har jo 10mill views, så han tjener jo åpenbart penger på dette.

Hvilken video var den kommentaren der på?

Grunnen til at han har starta med "half natty" joksene er fordi han ble hetset på bb.com for å være butthurt over steroider anklagene, så sa folk han burde heller le av det.. Virker som han tok de bokstavligtalt.. lol

Denne video, men nå er det andre "Topp kommentarer", du kan forsatt finne det om du letter i kommentarene:

http://www.youtube.com/watch?v=oZokO9Lzuwo

Og nå har Tigerfitness.com også tatt ut Craze fordi de inneholder "Amphetamines". For dere som ikke følger med Marc Lobliner så eier han Tigerfitness.com, i det siste har han sent produkter som lover ting ut til labratorier for å teste ut om de inneholder hva som blir lovet:

ETHAnalysisCU209andCU210withstructure_Page_2.jpg

ETHAnalysisCU209andCU210withstructure_Page_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så jævla tragisk det der. Ogus er virkelig en taper, jeg skjønner ikke hva han driver med. Først bruker han massevis av tid på å le av de som mener han bruker stoffer, så lager han e tafatt video hvor han innrømmer det og prøver å le det vekk med å lage dårlige vitser. Faen for en klovn.

Folk må bare bruke det de vil. Men å skulle tjene penger på å promotere deg som "natty" har jeg null respekt for. "Transformation"-videoen til ogus har jo 10mill views, så han tjener jo åpenbart penger på dette.

Hvilken video var den kommentaren der på?

Hvor i denne filmen er det du mener at Ogus innrømmer at han tar stoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste, kanskje alle nevnt over bruker/har sikkert brukt steroider. De er youtube-sluts så da kan man ikke forvente mer, men jeg syns også det blir litt latterlig at man skal anklage alle som har en vellbygd fysikk for å være steroidebrukere og løgnere.

Hadde rene utøvere som Carl Yngvar, Olaf Dahl, Jørgen Hansen osv. bestemt seg for at de ville være rippa så hadde de nok sett ganske svære ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste, kanskje alle nevnt over bruker/har sikkert brukt steroider. De er youtube-sluts så da kan man ikke forvente mer, men jeg syns også det blir litt latterlig at man skal anklage alle som har en vellbygd fysikk for å være steroidebrukere og løgnere.

Hadde rene utøvere som Carl Yngvar, Olaf Dahl, Jørgen Hansen osv. bestemt seg for at de ville være rippa så hadde de nok sett ganske svære ut.

Espen Aune har gjort det, og jeg vil ikke påstå han ser så voldsomt mye mindre ut enn Riches. Særlig med tanke på at Aune står på scenen i kraftig lys, deffet og dehydrert til det umenneskelige (as per bodybuilding standards), mens de fleste bildene jeg finner av Riches er glossy modell-photoshoots med perfekt lys, ingen vektklasser, og sikkert litt digital retouching (as per modelling standards). På de mindre "glossy" bildene av Riches ser han slettes ikke noe større ut enn Aune, enda Aune er strongman og Riches' jobb består utelukkende av å se størst mulig ut med god symmetri. Så ja, jeg tror så gjerne at Riches kan være natty, og gidder dermed ikke å anta at han er en løgner. Hvilket poeng har det å ha en holdning der alle som er bedre enn meg by default må ha jukset?:huh:

Espen Aune - Fra strongman til bodybuilder (5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Aune har gjort det, og jeg vil ikke påstå han ser så voldsomt mye mindre ut enn Riches. Særlig med tanke på at Aune står på scenen i kraftig lys, deffet og dehydrert til det umenneskelige (as per bodybuilding standards), mens de fleste bildene jeg finner av Riches er glossy modell-photoshoots med perfekt lys, ingen vektklasser, og sikkert litt digital retouching (as per modelling standards). På de mindre "glossy" bildene av Riches ser han slettes ikke noe større ut enn Aune, enda Aune er strongman og Riches' jobb består utelukkende av å se størst mulig ut med god symmetri. Så ja, jeg tror så gjerne at Riches kan være natty, og gidder dermed ikke å anta at han er en løgner. Hvilket poeng har det å ha en holdning der alle som er bedre enn meg by default må ha jukset?:huh:

Espen Aune - Fra strongman til bodybuilder (5)

Å sammenligne Espen Aune som er strongman(altså utestet sport) med norske IPF utøvere går rett og slett ikke an. Men greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne Espen Aune som er strongman(altså utestet sport) med norske IPF utøvere går rett og slett ikke an. Men greit

Nå var posten min et svar på en post der du sa følgende:

Hadde rene utøvere som Carl Yngvar, Olaf Dahl, Jørgen Hansen osv. bestemt seg for at de ville være rippa så hadde de nok sett ganske svære ut.

Carl Yngvar Christensen - Wikipedia

Knebøy: 445,0 kg

Benkpress: 332,5 kg

Markløft: 367,5 kg

Espen Aune - Wikipedia, the free encyclopedia

Squat – 320 kilograms

Bench press – 260 kilograms

Deadlift – 340 kilograms

Så, du påstår at Carl Yngvar er ren, mens Espen Aune ikke er det? Tross at Carl Yngvar har trent i 6 år og er latterlig mye sterkere enn Aune som har trent dobbelt så lenge..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Nå var posten min et svar på en post der du sa følgende:

Carl Yngvar Christensen - Wikipedia

Knebøy: 445,0 kg

Benkpress: 332,5 kg

Markløft: 367,5 kg

Espen Aune - Wikipedia, the free encyclopedia

Squat – 320 kilograms

Bench press – 260 kilograms

Deadlift – 340 kilograms

Så, du påstår at Carl Yngvar er ren, mens Espen Aune ikke er det? Tross at Carl Yngvar har trent i 6 år og er latterlig mye sterkere enn Aune som har trent dobbelt så lenge..?

Ja, etter alle bokens regler. Skal ikke uttale meg om Aune ettersom han ikke bedriver organisert idrett og dermed ikke testes jevnlig så kan han strengt tatt gjøre hva han vil. Så det blir rene spekulasjoner noe jeg vil holde meg for god for, men CYC er underlagt den strengeste formen for dopingkontroll Norske eliteutøvere kan være underlagt, og det regelmessig.

Så håper vi kan la det ligge, den ene har testet reint i åresvis, den andre testes ikke. Så dermed kan vi si at CYC er ren etter alle indikatorer og Aune vil forbli uvisst, noe som er forsåvidt ok ettersom han ikke driver organisert idrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...