Gå til innhold

Alternativer til markløft


Wooper

Anbefalte innlegg

Har en liten krise på gang her.

Treningsstudioet mitt har gjort markløft ulovelig så jeg føler meg litt satt ut og trenger noe alternativt som kan gjøre som trener omtrent de samme muskelgruppene.

På tidligere markløft dager trener jeg rygg og core (markløft, stående roing, full contact twist, dips og leggraises), så nå trenger jeg å finne noe å gjøre istede for markløft.

Om noen har noe forslag hadde jeg vært svært takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Har en liten krise på gang her.

Treningsstudioet mitt har gjort markløft ulovelig så jeg føler meg litt satt ut og trenger noe alternativt som kan gjøre som trener omtrent de samme muskelgruppene.

På tidligere markløft dager trener jeg rygg og core (markløft, stående roing, full contact twist, dips og leggraises), så nå trenger jeg å finne noe å gjøre istede for markløft.

Om noen har noe forslag hadde jeg vært svært takknemlig.

Hvilket studio er dette? De kan jo ikke gjøre treningsøvelser ulovlig? what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes mange andre gym i Trondheim. Bare å gi klar beskjed om hva du synes om et slikt forbud og bytte gym.

Vurderer å begynne på Club fitness (trur det er rett). Er litt shabby, men har alt man trenger og er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en slik avgjørelse er noe jeg ville tatt videre til ledelsen av senteret.

Vet ikke om det er så mye å gjøre med det, når det er klager fra butikkene under. Synes fortsatt det skulle være lov å ta litt lettere mark, som fks 80 kg eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så mye å gjøre med det, når det er klager fra butikkene under. Synes fortsatt det skulle være lov å ta litt lettere mark, som fks 80 kg eller noe sånt.

Helt greit at de ikke tillater å slippe vektene, men om man setter de kontrollert ned og de bygger en platting til å ta markløft på så blir det ikke mye bråk. Vil de ikke godta dette så bør du bytte senter ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten krise på gang her.

Treningsstudioet mitt har gjort markløft ulovelig så jeg føler meg litt satt ut og trenger noe alternativt som kan gjøre som trener omtrent de samme muskelgruppene.

På tidligere markløft dager trener jeg rygg og core (markløft, stående roing, full contact twist, dips og leggraises), så nå trenger jeg å finne noe å gjøre istede for markløft.

Om noen har noe forslag hadde jeg vært svært takknemlig.

Alle manualer som er tyngre enn 28 kg er også fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke gymmet skaffe gummimatter som skivene kan lande på.

Er vel billigere med matter enn tapte kunder?

Uansett med ett gym som kommer frem til en slik beslutning, hadde jeg byttet gym så fort som mulig.

De hadde matter før men de ble tatt bort. Var vel ikke gode nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på SiT, på portalen i trondheim. På grunn av bråk i etasjen under at de ikke vil at vi skal gjøre mark.

Spørr du meg så er dette heeelt på trynet. Altså et gym, skal ulovliggjøre en øvelse som er svært utbredt fordi det bråker for mye? Ja om man slipper vektene så rister det gjerne hos naboen. Men det er mange andre tiltak og iverksette, som for.eks dempermatter. Har de lagt slike matter hvor markløften utføres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til Dragvoll eller Gløshaugen.

Jeg tror de har gjort det ulovlig fordi det leiligheter i etasjen under. Lite gjennomtenkt å ha treningssenter over leiligheter av dem som eier bygget...

Når det er sagt, så tror jeg ikke bråket blir borte av å nekte markløft og fjerne manualer over 28 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...